חופה סוף סוף נראאאההה אותתךך !!
לאב יוו 😘
מי כאןן עוד מהאזור? : )
שבוע טוב . .
אני מאופקים😊
קפצו לבקר😊
תהני יפה שליי
יאא בא לי😢
תהני מאמיי😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אני מאופקים 😊
קפצו לבקר 😊
תהני יפה שליי
תודה יפתי . .
תבואי אם את יכולה :]]
QUOTE יאא בא לי 😢
תהני מאמיי 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי :]]
תבואי 😛
חחח אני הכי לא מהאזור חח
תהני
אני בב"ש!!!!!!!!!!!!!!
חח דברי איתיי 😊
אוווווווווהבת
-רעות-
אואו גמאני מהאזור 😊
תההההנו (:
QUOTE אני בב"ש!!!!!!!!!!!!!!
חח דברי איתיי
אוווווווווהבת
-רעות-
דברי איתי באייסי : )
400986207
לאב ..
הייתי צריכה ליהיות בב"ש היום
בסוף לא נסעתי
נקפוץ בהזדמנות
לוביו
QUOTE הייתי צריכה ליהיות בב"ש היום
בסוף לא נסעתי
נקפוץ בהזדמנות
לוביו
אני לא מבאר שבע מאמי :]]
אני באה סתם לשישי שבת . . חח תבואי מחר . .
לא נראה לי יצא
אבל תודה על ההזמנה
את מוזמנת מתישהוא לקפוץ לאופקים גם😊
QUOTE (טוניטה @ 19/07/2007) הייתי צריכה ליהיות בב"ש היום
בסוף לא נסעתי
נקפוץ בהזדמנות
לוביו
לא הפסדת כלום מאמי
QUOTE (ShiRaN_4 @ 19/07/2007) QUOTE (טוניטה @ 19/07/2007) הייתי צריכה ליהיות בב"ש היום
בסוף לא נסעתי
נקפוץ בהזדמנות
לוביו
לא הפסדת כלום מאמי
כן..
אני יודעת..
לא מצטערת שהעדפתי להשאר בבית..