תכתבו כאן את המילים שאמרו הכאיבו לכם
ומרוב שהם הכאיבו הם חרוטים בזכרונכם.
שלי:
"אם אני ירגיש שאני רוצה לחזור אני יבוא ויגיד לך ..
ואם לא תרצי אני יבין ! .."
"לכי תזדייני למה הכרתי אותך בכלל"
"אני לא אוהב כמו פעם"
אצלי זה לא דווקא מילים,
זה מקרים שקרו ונשארו לי חרוטים =\
" רק עכשיו אני מבין את המהות שלך , כמה שאת מלאך
את לא צריכה להיות עם אחד כמוני כי אני אפס "
😢 תתפלאו , אבל זה הדבר הכייייי כואב שהוא אמר \ =
QUOTE (shelyso @ 19/07/2007) אצלי זה לא דווקא מילים,
זה מקרים שקרו ונשארו לי חרוטים =\
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"ניסיתי לחזק את הקשר בנינו,ניסיתי וניסיתי וניסיתי, התייעצתי עם אנשים, אבל את פשוט לא עוזרת,אולי אנחנו פשוט לא מתאימים.
מבחינתי זה נגמר."
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 19/07/2007) "ניסיתי לחזק את הקשר בנינו,ניסיתי וניסיתי וניסיתי, התייעצתי עם אנשים, אבל את פשוט לא עוזרת,אולי אנחנו פשוט לא מתאימים.
מבחינתי זה נגמר."
מניאק!
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 19/07/2007) QUOTE (טליוש_המאמוש @ 19/07/2007) "ניסיתי לחזק את הקשר בנינו,ניסיתי וניסיתי וניסיתי, התייעצתי עם אנשים, אבל את פשוט לא עוזרת,אולי אנחנו פשוט לא מתאימים.
מבחינתי זה נגמר."
מניאק!
כןןן.. 😢
'אני אוהב אותך'
שתי דקות לפני שהוא עוזב ואני לא יראה אותו יותר בחיים
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/07/2007) 'אני אוהב אותך'
שתי דקות לפני שהוא עוזב ואני לא יראה אותו יותר בחיים
זה ההוא שאנחנו שונאות?
יש כל כך הרבה מכל כך הרבה אנשים
מעדיפה לא להזכר!😢
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 19/07/2007) פויה!רע!
נכון 😊
יש כל כך הרבה מכל כך הרבה אנשים
מעדיפה לא להזכר!😢