יש לי יומולדת עוד מעט ואני רוצה לחגוג.
הקטע שבהתחלה חשבתי לעשות במועדון, אבל עבר לי החשק, אז עכשיו אני לא יודעת איפו לעשות, ומה.
נניח עד 18 אנשים, מישו מכיר מקום חמוד שאפשר לעשות בו בנתניה?
משו לא יקר.
תודה לכל מי שעוזר 😂
איפשהו על חוף היםם!!! או באיזה מסעדה קטנה....=]]
על האש בים?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Bubit_metuka @ 19/07/2007) איפשהו על חוף היםם!!! או באיזה מסעדה קטנה....=]]
😊
QUOTE (lipaz-sol @ 19/07/2007) QUOTE (Bubit_metuka @ 19/07/2007) איפשהו על חוף היםם!!! או באיזה מסעדה קטנה....=]]
😊
😊