קרה לכם פעם שהסתכסכתם במקום שאתם עובדים בו?
שעשיתם משהו לא בסדר והמעסיקים עלו על זה וכעסו קצת?
שתפו.. כל מיני סיפורים
חח בהתחשב בעובדה שלא יצא לי לעבוד כל כך הרבה
הדבר הכי גרוע שקרה...
אני וחברה חילקנו פליירים בין מכוניות - והמעסיק הביא לנו בקבוק מים
והגיעו שני צעירים באוטו והתחילו לצחוק איתי ובסוף הביאו לי כוס קולה קרה
חחח וזה שהעסיק אותנו דאג-כעס שאני לא אעשה את זה שוב כי "לכי תדעי מה הם ישימו לך שמה"
😂
חח שלי יש בזה משהו
אף פעם לא עבדתי \=
כן אני פדלאה...
לי חחח הוא תפס אותי על חם מחלק משו ופיטר אותי בדוגרי לא היה אכפת לי גם ככה יומיים לפני אמרתי לו שאני עוזב סוף השבוע
QUOTE (apchi @ 19/07/2007) לי חחח הוא תפס אותי על חם מחלק משו ופיטר אותי בדוגרי לא היה אכפת לי גם ככה יומיים לפני אמרתי לו שאני עוזב סוף השבוע
חחח מה חילקת?
לא קרה לי ושלא יקרה גם חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא קרה לי כי לא עבדתי חח.O:
אאצלי
המנהל אירועים תפס אותי
מפנה סכו"ם וצלחות ביחדד