יוווווווווווווווווווווווו
שאני ימות
איזה כאבי בטטטטטטןןן!
בעעעעעעעעעעעעעעע זה נוראי
לא מאחלת לאף אחד מכם פיכסה
איזה בחילות והקיבה שלי מממממממתתתתתתתתתתתתתתהההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!
אוחח מקווה שאני ינוח ויעבור😢
אוהההההבת אתתתתכככככככככככם יום נעים ואדיר לכולכם!
מבינה אותך גם לי יש התקפות
עם הבטן תרגישי טוב יפה שלי
תקחי כדור תשתי טוב ותאכלי טוב
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/07/2007) מבינה אותך גם לי יש התקפות
עם הבטן תרגישי טוב יפה שלי
תקחי כדור תשתי טוב ותאכלי טוב
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפתי אוהבת אותך..
נראה לי בגלל שאני לא אוכלת מסודר בלאאאאטט או
לא אוכלת בכלל 😕
חופיתתת
יפה שלייי
תרגישי טוב מאמי
גם לי זה קורה..
כזה מעצבןן
אוהבת אותך מלאא
חופיתיתיתיתיתיתי?
את לא מבינה גם לי זה קורה מלא פעמים.
ואני פשוט לא יכולה לסבול את זה זה מציק 😊
תרגישי טוב מאמי. 😁
תקחי כדור משהו שירגיע את הכאבים 😊
אוהבת אותךךךך מלא 😛
למה לא אוכלת מאמי?
קרה משהו?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואייי תרגישי טוב מתוקה...
אני מקווה שיעבור לך מהר😊
בהריון? 😊
סתם
חופי תתחילי לאכול מסודר ותנוחי קצת
יעבור
תרגישי טוב בובית
לאבב יה המון
חוחוחו מירבי זה גם מה שאני טוענת😛
תרגישי טוב אהובתי...
מממממהה קרררההה יפפה שליי?!!
חח לאא נורא בובי תנוחייי ותשתי חם..
תרגישיי טובב נסיכונת 😊
אווווווווווהבת
-רעות-
לא בעע לא במחזור..
ותודה בנות אוהבת אתכם מלא מלא מלאאאאאאאאאאאאאאאאא
ונאפי לךא יודעת מאמי זה לא שאני עושה דיאטה הכי לא אבל אני
יכולה לשבת יום שלם בלי לאכול וזה לא יזיז לי וזה עושה לי אחרי זה בלבושה בקיבה
מאמי גם אם את לא רעבה תאכלי לפחות
בוקר צהריים וערב.
במיוחד אם את יודעת שזה לא עושה לך טוב.. =/
תרגישי טוב
לאאב יוו
QUOTE (HeNNNNNNN @ 19/07/2007) מאמי גם אם את לא רעבה תאכלי לפחות
בוקר צהריים וערב.
במיוחד אם את יודעת שזה לא עושה לך טוב.. =/
תרגישי טוב
לאאב יוו
כן צודקת מאמי אמא ואבא עוד שניה רוצחים אותי חח
אוהבת אותך טנקס יפתי
חח משוגעת אחת.. תאאכלי :]]
אין על מה..
מתה עלייך !