משוגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעת שליייי
אני
אוהבת
אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
QUOTE (limaori @ 19/07/2007) משוגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעת שליייי
אני
אוהבת
אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
גם אני אוהבת אותך מלא מלא. 😁
משוגעת אחתתת שלי 😛 😁
QUOTE (Asaf_my_life @ 19/07/2007) מזל טוב אחויות {:
😯 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תודה מאמוש 😂
QUOTE (טוניטה @ 19/07/2007) חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעותת!!!
אז מה נסגר בסוף?
יש תאומים או אין?
חחחח כנראה זה היה סימן מאלוהים שאני צריכה להקיא 😛
סתם
זה עדיין בדילמה
חח תודה לכולם אוהבת אותכם
QUOTE (pelad1 @ 18/07/2007) חחחחחחחחחחחח קרועות...
חחחחחח
חחחחח יאייי את לא החלטית נכון מירב חח?
אוהבת אותך מלא.
תודההההההההההההההההההה 😁 😁 לכולכם חחח 😛
לא אמרתם מזל טוב 😯