אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אתם לא מבינים מה קרה ..
אני ודודה שלי ליוונו את חברה שלנו פיפוש הביתה אחרי שהיינו אצל דודה שלי ועשינו ערב בנות ואכלנו פיצה ..
אז שחזרנו לבית ראינו את מוטי ודניאל שתי ידידים של דודה שלי .. ואח של מוטי ואת אישתו ..
עכשיו מוטי התקרב לדודה שלי תפס לה תפנים ונתן לה נשיקה .. והוא היה שיכור מוטי ואח שלו ..
קיצור אח של מוטי הזה גדול בן 27 והוא היה שיכור מת.. והוא עלה על הגיפ ..
ואישתו ומוטי ניסו לקחת לו תמפתחות של האוטו הם לא הצליחו
ואז הוא נסעע עכשיו דודה שלי עמדה באמצע הכביש והוא נסע כמעט פגע בה .. ואז הוא עלה למידרכהההה
ואני הייתי עלייה כי לא יכולתי לזוז לשום מקום!
לא לאחורה ולא קדימההההה הוא עלה על המדרכהה ואז הוא כימעט פגע ביייי
היה לידי עץ כזה.. וניסיתי לעלות עליו וכולי יצאתי ממנו עם שריטותת ודםםםםםם
ואני ודודה שלי ניצלנו ממוותתתתת
אלוהים תודה אני אוהבת אותך!!
אני לא מאמינה שיצאתי מזה נקיי
לפחות זה ניקרא נקיי כל הרגל שלי שריטותת ודםםםםםםםם..
אוי אלוהים ברושששששששש
העיקר שאת בסדר טפו טפו טפו
איזה אנשים מטומטמים יש בעולם הזה אלוהיםםםםםםם
ושוב, העיקר שאת בסדר
אוהבת אותך כל כך מאמי 3>
חולה נפש זה אמל'ה
וואי מזל שלא פגע בך
למה עם הוא היה פוגע בך [חס וחלילה] הוא היה מת
ברו'ש שמחה שהכל בסדר
לאב יההה
וואיי איזה איש מפגר מזה הדבר הזה.
ברי?
העיקרשאת עכשיו בסדר בלי עין הרע.
אוהבת אותך מלא.
תודה בנותת!
אני פגועה פיזית ונפשית!
ה'''''' איזה צמרמורות...אני כל כך שמחה שלא קרה לך משהו רציני..אין לך מושג בכלל איזה מפחיד שיואו
הוא לא נורמללייי אני אומרררת לךךךךך 😠
מקווה שעכשיו את בסדר כפרה שליי😊
עדיף את השריטות האללה מאשר משהו גרועע😢..
אוהבתאותךבובבההה
QUOTE (hofit189 @ 19/07/2007) הוא לא נורמללייי אני אומרררת לךךךךך 😠
מקווה שעכשיו את בסדר כפרה שליי😊
עדיף את השריטות האללה מאשר משהו גרועע😢..
אוהבתאותךבובבההה
הוא לא נורמלייייייייייי
בריי שליי תזהריייי
שלא יקרה לך משהו מסוכןן😢
אוהבת אותךךך
ואייי
הוא מפגר!!
מה זה זה?
העיקר שאת בסדר
ולא קרה משהו חמור!!
אוהבת אותךך מלאא
QUOTE (galush123 @ 19/07/2007) אוי אלוהים ברושששששששש
העיקר שאת בסדר טפו טפו טפו
איזה אנשים מטומטמים יש בעולם הזה אלוהיםםםםםםם
ושוב, העיקר שאת בסדר
אוהבת אותך כל כך מאמי 3>
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ואייייייי איזה דפווווווווווווק !#
העיקר שאת בסדר ...
ושלא קרה לך כלוום !!!
וואי איזה מפחיד...
ברוך ה' שאתן בסדר ולא קרה כלום
וואי תודה לאל שאתם בסדררר
אווי מי גאד..
איזה פחד אני מאושרת שאת בסדר...
אבל מה שהוא עה בכלל לא אחרי