אחחחח איזה יוםם מושלם היה לי היום!!!
מהרגע שקמתי ב-8:00 עד לרגע זה 1:22
היה פשוט מושלםםם!!!!!
קמתי בבוקר נסעתי עם חברה שלי וידים שמזמן לא יצאנו ביחד לסרט וואיי והיה כזה מצחיק!!!! מזמן לא יצאתי לסרט וכ"כ נהנתי!!! ועוד איתם שים זמן לא יצאנו היה ממש כייף...
הסתובבנו בקניון עד ארבע בצהרים קנינו שטויות אכלנו ובעיקר נהננו!!
שחזרתי לבית אבא שלי היה פה אמא הייתה בעבודה ופתאום אני מוצאת את עצמי מדברת עם אבאב שלי שעתייםם!!!
כאילו שיחת נפש!! משו כזה.!! כאילו היה לי כ"כ הרבה דברים להגיד לו מזמן לא ישבנו ודיברנו ככה!!!
בערב מאמי שלי בא אלי...ראינו סדנט אפ במחשב היה מצחיק!!!
אחרי זה הזמנו סרט בוידאו בוקס הזמנו גם פיצה שמשום מה לא הגיע 😯
והיה כ"כ מדהיםם איתו ביחדד אחרזי היינו ממש רבעים אז בישלנו לנו פסטה...
אחרזי ישבנו בגינה בבית שלי בחוץ על הספסל פשוט ישבנו מחובקים מסתכלים לכוכבים והיה כ"כ כייףף!!!
אני אוהבת אותו כ"כ!!!!!!!!!!!!!!!! 😁 😁
סורי שחפרתייי יותר מדיי הייי חייבת לפרוק!!!
אוהבת אותכם מלא!!!
שיהייה לכם חופשש מהממםם!!!!!!!!!!!





