מוקדש לילדה כ"כ מיוחדת
שיש לי הרבה מה להגיד לה
אלוהים שלח לי אותה במתנה , כשחזרתי להיות פעילה בפורום הזה.
אלוהים תודה !!
היא איתי בטוב וברע,
כל דקה וכל שניה שולחת הודעה לבדוק מה איתי,
מה שלומי ואיך אני מרגישה
או סתם מה קורה .
היא מצחיקה אותי, גורמת לי להרגיש טוב
וכותבת לי הודעות על גבי הודעות איך לענות לאנשים.
או סתם מתייעצת איתי בעניין מתנות
אני אוהבת אותה כ"כ
גם אם אני מכירה אותה שבוע
אני רוצה לצעוק את האושר שהיא מביאה לי
כי היא אחות אחת וייחידה
גם אם יש לי עוד שתי אחיות בבית .
אז ....
נוי חטיאל ?!
את הכלללללללל
אני רוצה לצעוק "תודה"
ועוד אלפי תודות
על הכל, פשוט הככככככל.
תמשיכי להיות לצידי כי מאז שהכרתי אותך
התמכרתייייי 🙄
תראו איזה יפהההה היא רק תראו,
מרוב שהיא צנועה היא שותקת ולא מראה את זה אפילו.
כמה יופי, כפרההההההה עליךךךךךך

תודה על הכל נוניייית שלי.
פשוט תודהה !
אוהבת אותך כ"כ , אוהבת אוהבת אוהבת !!!!!!!!!!!!
קורי שלך,רק שלך.
ותמיד פה לצידך.





