חחחחחחחחחחחחחחחחח
קרועההה
שמחה שנהנתתת
מואהההה
נאפי- חח כן כן אי יודת
חופי- חח תודה מאמי אוהבת אותך
כריס- ומה פגשת אותו? לא פייר מה כולם מכירים מישהו שדומה לו ורק את מכירה אותוו?
חחח קנאית שכמותי
סתם אבל אני ראיתי אחד יותר יפה 😛
רגי- יאפפ קניון הזהב למלא איפה שיש את הקולנוע קפצי לראות חחח סתם חח תודה
אוהבת אותך
טוניטה- תודה מותק
חח אני לא מכירה אותו אבל כן יצא לי לראות אותו כמה פעמים...
חחח לפני כמה זמן היה משחק כדורסל בבצפר שלנו לזכר איזה חייל שנפל ולמד בבצפר שלנו
אז הוא בא למשחק והתיכון שלנו מחובר אליו בית ספר יסודי חחחחח
הילדיםםםם פשוט לא נתנו לו לעבור מסכן
חחחחעחע😛
חוצמזה הוא סתם גבוה😊
חחח אההה....נכון סתם גבוההה
אני פגשתי אחד יותר יפה ופחות מנופח
חח סתם התלהבתי
חעחעחעח אל תרטיבי רק😛
חחחחחחח אוי
חחחחחחחחחחחחחחחחחח שרוטה
יש לו חברה אני שבורה כולי 😢
חברה זה לא קיר😊
מירבי , נעים להכיר חחחחח
נכון היא יותר דומה להר הבטטה הזאת חחח
QUOTE (סוופרמאמי @ 19/07/2007) נכון היא יותר דומה להר הבטטה הזאת חחח
חעחע מקנאה?
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 19/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 19/07/2007) נכון היא יותר דומה להר הבטטה הזאת חחח
חעחע מקנאה?
בדובון אכפת לי הזת מה פתאום חחחח 😊
קצת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שני קרועות^^