כמו ציפורים חגות.." [?] 😕
יאווו כמה זמן לא הייתי פה 😮
ובמחשב בכלל
התגעגעתייייי אליכם 😁😮
הפעם נראה לי שאני חוזרת ולא נעלמת
מסכנים בטח אני חסרה פה 😎
סתם בטח לא הרגשתם אפילו בחיסרוני 😊
אזזזז
איך החופש בנתיים? 😊
כמה סמיילים חעחע
בטח רגשנו חחח
ברוכה השבה מידלע 😛
לא לנטוש יותר
אל תדאגי לנו😛
סתאאאאאם
חעחעעעעע קרןןןן
עשי לי ילד או שניים ( :
חח לא נוטשת יותר מירב ((:
כריס הגבת בסוווף חעחחע אבוקדו משוגעת
ולא באלי לעשות לך ילד
באלי לי לעשות לך מטה שלם של אבוקדות D:
חחחחחחח מה שטוב לך ילדה( :
קרן את אמרת בהתחלה"הנני כאן"
ואז אני אמרתי"כמו ציפורים"
ואז אמרת"חגות חחח"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😯
גם אנאניניניניניניייני התגעגתיתיתיתיתיתייתיייתי עזבת אותייייייייייייייייייייייייייייייייי 😢
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא להתייחס חחחח 😨
העיקר חזרת ולא נטשת עדיין חחחחחחחחחחחחחחחחחח 😮
למה אנחנו לא מסכנים חחחחחחחחחחחחחחחחח 😛
החופש אחלההההה 😛
אוהבת אותך 😁 😛
ליייייפז?
מיזה יהורם גאון?😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 18/07/2007) ליייייפז?
מיזה יהורם גאון?😊
אממ אמ אמ אמ 😕 😕 😕
חחחחחח
שרוטות
למרות הכלללללל...
אוהבבבת אותכן 3> P:
חחחחחחחחחחחחחחחחח
משוגעותת!!!
ת'אמת
לא הבנתי כלום מהשיחה שלנו היוםם
חחחחח
שיגעו אותי באייסי ובפון 😊
מאמי אני שמחה שחזרת
אוהבת אותך!
בתתת אבודה שלייי
התגעגעתי אלייך כל כךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת אותךךך
חסר לך שאת נעלמת לי שוב!!!
התגעגעתיייייייייייייייייייייייייי
את לא יודעת כמה!!!
אוהבת אותך יפה שלי
ברוכה השבה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
משווווגעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעתת
שלי ?!
איי
לוב
יו
ורי
ורי
מאצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ'
(היה בא לי אנגלית עברי חעחעחעעח )
יתגעגעתי יפתיייייייייייייייייייי