לבת דודה שלי היה חבר שנה...
בן אדם מקסים ,
תפסתי ממנו כל כך
ביום של השנה שלהם. הם נפרדו בהודעה בפלאפון
הוא יצא כל כך חרא ...
מסכנה 😢 כואב לי עלייה
מההה באותו היום?
איזה מניייאק למה? \ =
אווייי
מסכנההה
הוא חראא
ולא שווה שהיא תסבול בגללו
הוא ללא שווה כלוםםםםםםם
שלא תשים עליו
איככככ שונאתתתתת שונאתת כאלה שלא מספיק גברים כדי לבוא ולהפרד בפנים !!
סתם נמושה !
אוווווי זאתי שסיפרת לי עללייה?
מסכננה :|
ואאי ....באמת תפסת ממנו בנאדם מדהים .
דברי איתי באייסי !
דעתי ,מראה על הבנאדם .
מסכנה ..\:
זה כזה מגעיל להפרד בפלאפון ומלא פלאפון אבל בהודעה
פחדן!!
שיפרד ממנה פנים אל פנים מה זה השטויות האלו
לא אוהבת כאלו =/
יאאא זה גועל נפש להיפרד
בפלא ועוד בהודעה
לפעמים אי אפשר להבין אנשים😢
פשוט מאכזב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*