ככזה מעצבן
מה הוא קוווופץ ....=\
איך הוא תמיד יודע להגיד את הדבר הלא נכון בזמן הלא נכככככככון
סעעעמק
גממממלי בא להרוג אותו :S
חח סתם , מה קקרה שייר ?
מה קרה מאמי?
אם בכל זאת בא לך להרוג..
אז אני רוצחת
אני מוכנה לעזור
😊
תני לו בוקס והוא יהיה בשקט
חח סתם מאמי
אל תתייחסי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שם וכתובת ?
עזבי תתעלמי מי שזה לא יהיה לא שווה את זה [אני חושבת]
אני יודעת שהוא לא שווה את זה
הבנתי את זה כבר מממזמן
זה סתם מעצבן אותי שהוא קופץ פתאום
3 שבועות בערך לא דיברנו ..ועוד בגללו!
מאיפה האוומץ |:
אוהבת אתכן בנותת מקסימות שליייי 😊
יפה שלי??
אל תתייחסי אליו
הוא סתם דפוקק!!
אוהבת מלאא
מי זה זה ? אני ירביץ לו חחח
אל תתיחסי מאמי =)
אל תתעצבני על טיפשותם של אחרים .
לשלוח לו רוצח שכיר הביתה?
מה הוא אמר עכשיו האידיוט הזה.?
QUOTE (שירקה_הנסיכה @ 18/07/2007) ^ משפט טוב ..
הוא יהיה טוב רק שתממשי אותו רק אז תביני אותו במאת.
(וזה כולל כל משפט מהסוג האלה )..
מקווה שהבנת
יצא מתוסבך קצת.
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) תני לו בוקס והוא יהיה בשקט
חח סתם מאמי
אל תתייחסי אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח אין על העצות של מורני😊
עזבי אותו הוא סתם דפוק חח
אל תתני לדפוק להרוס לך את המצב רוח !
אוהבת אותך