תראה צפון צפון זה לא הכי יכול להיות
הנוף מאחורה זה קצת יותר דרומי
QUOTE (מוריה16 @ 19/07/2007) מחר שאבא שלי הייה ער אני ישאל אותו 😊
ממש מוכר לי המקוםם
הוא בטוח ידעע
הוא התעורר? 😁
זה נמצא בבית שאן.
תודה על העזרה.
אפשר לנעול
חחח..ניראה לי.... כי זה ממש מוכר... וכל הפסלים שם ככה... 🙄
חחח רציתי להגיד לך בית שאן
בבוקר
כי מצאתי תמונה
בדיוק דומה בבוקר!!
אבל לא אהיה לי זמן לעלות
מהרתי לעבודה 😛
זה נשמע חידון [משחק] כייפי!!!
אשמח לקבל כל עזרה =]
אסור לפרסם אתרים!
זה השלב הבא. והרמז הוא הרמז שהוא רשם זה "שם ושם משפחה בקטן"
ז"א שמה שהתשובה לא תהייה (באנגלית) היא תכתב באותיות קטנות.
את התשובה צריך לכתוב במקום ה"bran". ואם מה שהוכנס נכון הלינק יעביר לחידה הבאה.
ניסיתי מלא דברים...אולי לכם יהיה יותר מזל
מאמי?
אין לי מושג.
מקווה שאחרים עזרו לך 😊
מאמי אסור לפרסם אתרים
ובאתר שעלת לפה , שאני פותחת
עולה לי המשחק של בן ועמר -שלב 18
עם 4 מדגשים . . .
ואין אפשרות לכלום
\\\=
QUOTE (-שחרווניי- @ 19/07/2007) צפת , לא !?
תנננסה !
מאמי , לגבי עזרה
שהוא ביקש
הוא כבר הצליח
התשובה היא:
בית-שאן
QUOTE (--בובית--10 @ 19/07/2007) מאמי אסור לפרסם אתרים
ובאתר שעלת לפה , שאני פותחת
עולה לי המשחק של בן ועמר -שלב 18
עם 4 מדגשים . . .
ואין אפשרות לכלום
\\\=
חחח זאת החידה 😂