אני הולך לבכות לך
תהיה חזק למעלה
געגועי כמו דלתות
שנפתחות בלילה
לנצח אחי
אזכור אותך תמיד
וניפגש בסוף, אתה יודע
ויש לי חברים
אבל גם הם כבים
אל מול אורך המשגע
כשעצובים הולכים לים
לכן הים מלוח
וזה עצוב שלהחזיר ציוד אפשר
לא געגוע
לנצח אחי
אזכור אותך תמיד
וניפגש בסוף, אתה יודע
ויש לי חברים
אבל גם הם כבים
אל מול אורך המשגע
וכמו הגלים אנחנו מתנפצים
אל המזח אל החיים
מתגעגעתת אליך אח יקררעוד מעט זה מגיע האזכרה שלך 😢
אח תאום שלי אני מתגעגעת כ"כ
וואי מאמי איזה עצוב 😢 😢 😢
השארת אותי עם דמעות בעיניים 😢
תיהי חזקה מאמי 😢
😢
יפה שלי
אוהבת אותך
הכל יהיה בסדר
את תעבירי את זה
כמו כל דבר את חזקה!
אוהבת
בלי
סוף
😢
QUOTE (hofit189 @ 18/07/2007) 😢
יפה שלי
אוהבת אותך
הכל יהיה בסדר
את תעבירי את זה
כמו כל דבר את חזקה!
אוהבת
בלי
סוף
😢
אוהבת המוןן
מאמי אני שולחת לך חיבוק
משתתפת בצערך ומבינה
את הכאב שלך😢
תהיי חזקה אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) מאמי אני שולחת לך חיבוק
משתתפת בצערך ומבינה
את הכאב שלך😢
תהיי חזקה אוהבת אותך
ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהיי חזקה
יפה שלי!!
אני בטוחה שהוא רוצה
שרק חיוך יהיה לך בפנים!!
**חיבוקי**
גדול גדול!!!
אווווהההבבת!!
בר?
אני שולחת לך חיבוק ענק,כל-כך גדול שלפחות ישכיח לך ויעביר את העצב
תיהי חזקה
אוהבת אותך הכי הכי מתוקה שלי
יפהה שלייי
תהיי חזקההה😢
אוהבת אותךךך
איתך תמיד!
לא משנה מתי איך ולמה השיר הזה תמיד יגרום לי לבכות .
משתתפת בצערך תהיה חזקה מתוקה !
מאמי משתתפת בצערך
ולא רוצה להיות חטטנית- אבל מה קרה לו?
הוא איתך בלב
אני בטוחה שהוא שומע
שולחת לך חיבוק דוב אוהב ונשיקה !
ליל"ט
תודה בנות על הכל אוהבת אתכןן..:[
חן הוא ניחנק... בגיל קטן 😢
יפה שלי
אוהבת אותך
הכל יהיה בסדר
את תעבירי את זה
כמו כל דבר את חזקה!
אוהבת
בלי
סוף
מלאאאאאאא חיבוקים ונשיקות
ברוש שלי?
מאמי תהיי חזקה.
משתתפת בצערך😢
הכול יעבור יהיה בסדר.
אחיך תמיד איתך .
שולחת המון חיבוקים ונשיקות.
אוהבת אותך מלא
כול הזמן פה בשבילך.
יפה שלנו תהיי חזקה כולנו פה איתך לעזור ולתמוך הכל יהיה בסדרר