יוצאת למסיבה עד 4 בבוקר..
וצריכה מחר לקום ב6 וחצי... מה אתם אומרים... אני אקום או לא ? 😨
את אולי תקומי...
אבל תלוי בשביל מה חח
תהני במסיבה מאמי יאא נירא לי גם אני ילך
עשית לי חשקקק ואני לא צריכה לקום מוקדם 😛
לכי נראה לי שאת צריכה טיפה להתפרק😊
תלוי במסיבה חח
איזה מקום זה?
מי הDJ?
תרחיבי חח
תקומי לעבודה אחרי שעתיים של שינה.??
אני אישית לא הייתי מצליחה למקום
ועוד אחרי מסיבה
..
אל תלכי לישון
בכלל לא תצליחי לקום ועוד אחרי מסיבה
QUOTE (shani_bachar @ 18/07/2007) אל תלכי לישון
בכלל לא תצליחי לקום ועוד אחרי מסיבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין מצב שאת תצליחי לקום מחר ולעבוד וכל הזה
אני חושבת שלא כדי
בכל אופן אני הולכת..
התייעצתי עם כמה עובדים.. והם אמרו לי שגם הם יצאו למסיבה.. חזרו ב3 והלכו לישון וקמו כמו גדולים...
מסיבה במועדון.. והמון דיגיים (לתום... )