מחר אני ועוד 3 חברות נוסעות לבאר שבע..
לקניון ואז כנראה נראה סרט
ויותר מאוחר מצטרפות עוד כמה בנות
שאומרות שאנחנו נוסעות מוקדם מידי
אז הן נוסעות יותר מאוחר
ובערב עוד חברה עם חבר שלה..
מקווה להנות לפחות מחר
כי כל החופש אי רוב הזמן משתעממת😢
סתם רציתי לשתף😊
אוהבת המוןןןן!!
תהנו בחופשש
ותנצלו כל רגע ממנו
(לא כמוני
שכל הזמן משתעממת😊)
מאמי שלייייייייי
מקווה שתהני יפה שליי(:
אוהבת אותך מלאאאאא
תהני יפה שלי!
תעשי כייף!
אוהבת אותך
מוואה
תודה יפות שליי!!
אוהבת מלאא
תעשי חיים,תהני מאמי.
אוהבת😛
יאאאאאא איזה יופיייייייי את באה לב"שששש לעיר היפה שלי חכחחעחעחע
איפה את גרה מאמי?
תהני בובה 😊
חופית אני מאופקים..
בא לך להפגש מחר?
ותודה לכןן
אה את לא רחוקה ממני אזזזז... :]
יש מצב אם אני לא יעבוד בוקר דברי איתי באיסי מאמי.. 😊
אוקיי
אנחנו יוצאות מפה כנראה ב1 וחצי
אז נדבר כבר
QUOTE (טוניטה @ 18/07/2007) אוקיי
אנחנו יוצאות מפה כנראה ב1 וחצי
אז נדבר כבר
טוב יפתי. 😎
חחחח מה יש לך לחפש פה משעמם רצח
גמאנייי מחחחר נוסעת לב"ש לקניייייון כנראהה 😊
באמת מורן?
באיזה שעה?
נוכל לעשות לנו מפגשון קטן
חחחח
שירן תאמיני לי באופקים הרבה יותר משעמם
חחח
כיףףף לךך בא לי גם
תהני מאמי אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן את מוזמנת להגיע😛
אוהבת אותך יפה שליי