עזבי מה רשמת
אני עדיין מנסה להבין
מה החתימה הזאת
^^
אני היום הבנתייי אחריי בירורררר :]
QUOTE (לוחם_אור @ 18/07/2007) עזבי מה רשמת
אני עדיין מנסה להבין
מה החתימה הזאת
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אף אחד לא מבין XD
זה בדיחה אישית (:
שכולם שואלים בפרטי מהזה XD
הדפוק הזה עושה לך טוב ..
אז תשמחיייייי 😊
שיהיה בהצלחה מאמי אוהבת אותךף
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את מצחיקים אתה יודעים ? XD
תגידי מה הקטע של החתימה ?