כל כך שמחה בשבילך ושדברים מתחילים להסתדר
תשארי אופטימית ואל תורידי את החיוך שלך לרגע
כי את הכי יפה ככה =]
וואי איזה כיף
אוהבת אותך מלא אישתי היפה
איזה יופי😁😁😁
ברוך ה'.. אני כלכך שמחה לשמוע..
שה' יתן לכם המוון כוח אושר ובריאות...
אני ממש שמחה לשמוע..😊
QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007) pelad1- תודה מאמי.
מקווה שהכול טוב אצלך 😊
😁
אין סיבה שלא יהיה בסדר...
QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007)
סוופרמאמי- בעליי היפה אויש אני מאוהבת בך הכי בעולם 😁
אני אופטימית לא מורידה את החיוך אל תדאגי.
תודה ענקית 😁
חחח לא סליחה את הכי יפה 😁
נכון כיף לי 😊
אישתי לא דיברנו כבר על מה שקורה שמתווכחים איתי?
הבן אדם האחרון לא חזר עדיין [עבר לגור בחו"ל מניאק]
אני אוהבת אותךךך
תמיד תחייכי ותיהיי מאושרתתתת
לילה טובבב
מדהיייייייים
אני כ"כ מאושרת עכשיו בשבילך נסיכה [:
^^
את רק חושבת שאת קצת עצובי
אני לא מרשה לך שחכת?
סתם אוהבת אותך
שאלוהים יתן לכל המשפחה שלך כוח
אמונה
תקווה
והחלמה מהירה!
מואההה