אייין אני כל כך מאושרת שיש לי את החברים האלה,
שדואגים לשמח אותי להראות לי שהם פה בשבילי לא משנה מה יקררה .
הם באמת מדהינמיםם ואני כל כך שמחה שיש לי אותם :]
מאחלת לכל אחד כאלה!!
- סתם פריקקה-
(:
שמחה בשבילך!
רק טוב שיהיה לך בת-אל
תחיכיי תמיד
לא משנה מה!
אוהבתת 3>
שמחה בשבילךךך
מגיע לך
את כל הטוב
שבעולםם
כל כך שמחה שיש לך אנשים סביבך שעושים לך טוב:]
מגיע לך!
יפפהה שליי אני מזהה שמחה בשביילךך..
אחרי המצבב רוח החרא שהיה לך..
(סורי שלא עזרתי או ניסיתי לעזור..לא היה לי זמן אפילו להגיב יפה שלי =/)
מגיעעע לךך רקק טוב..
ו-א-ל תורידיי ת'חיוך היפה שלך מהפנים 😊
אוווהבתתתתת
-רעות-
אני כ"כ שמחה בשבילך מאמי
מגיע לך !!
הלוואי עליי ...
חחח
שמחה בשבילך [:
שמחה בשביל מאמייי
ותמיד תחייכי😊
שמחה בשבילך מאמי
באמת כיף כשיש חברים כאלה
אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחח חמודה😊
שמחה בשבילך😊😊
שמרי עליהם...
QUOTE חחחחחחח חמודה
שמחה בשבילך
שמרי עליהם...
מסכימה עם קרנושה שמרי עליהם=)
שמחה בשבילך שתמיד תרגישי ככה .
אני לא מאמינה בחברים 😊
^^^^
דרך אגב בתיי אני מתגעגעת אלייייייך ולסיפרוים שלך D:
ממממממדהימה שלי ! 😘