שלמה ארצי - ברגע האחרון
[שיר מס' 10 בדיסק האחרון (-שפויים)]
ולמרות שאין לי כוח
ולמרות שגרמתי לך כאב
תנסי פשוט לסלוח
כי ברגע האחרון יש לב
ולמרות שאני כבר לא בראש שלך
ונדמה שיש לך כבר אחר
עוד צלצול בטלפון שלך
וברגע האחרון אני אומר
ברגע האחרון, לא אל תכריזי מלחמה
כבר קיץ בחלון, ברגע האחרון הוא בא
יש לי ים דמעות, בעיקר מצטערות
ברגע האחרון, חוזרות כל הסירות
שתי נשים נתנו לי כוח
שתי נשים הלכו איתי הרחק
מנסה עכשיו לשכוח
וברגע האחרון אני צוחק
ולמרות שאני כבר לא בראש שלך
ולמרות שגרמתי לך צער רב
עוד צלילה לתוך הגוף שלך
וברגע האחרון נאהב...
ברגע האחרון, לא אל תכריזי מלחמה
כבר קיץ בחלון, ברגע האחרון הוא בא
(יש לי דמעות)
יש לי ים דמעות,בעיקר מצטערות
(ברגע האחרון)
ברגע האחרון, חוזרות כל הסירות
ברגע האחרון, לא אל תכריזי מלחמה
כבר קיץ בחלון, ברגע האחרון הוא בא
יש לי ים דמעות, בעיקר מצטערות
ברגע האחרון, חוזרות כל הסירות
---------------------------------
אלעדי?!
הכול בסדר?.. 😯
הכול לטובה מותק,אל תיהיה עצוב!..
שולחת לך חיבוק ענקי!..(=
ויש לך חיוך מדהים
אל תשכח לחייך! 😊
מה קרה חיימשלי?
אוהבת'ךךךך מאמייי שליייי
דבר איתי במסן בייבי
עכשיו מתחברת
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) אלעדי?!
הכול בסדר?.. 😯
הכול לטובה מותק,אל תיהיה עצוב!..
שולחת לך חיבוק ענקי!..(=
ויש לך חיוך מדהים
אל תשכח לחייך! 😊
😊
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) אלעדי?!
הכול בסדר?.. 😯
הכול לטובה מותק,אל תיהיה עצוב!..
שולחת לך חיבוק ענקי!..(=
ויש לך חיוך מדהים
אל תשכח לחייך! 😊
"...וברגע האחרון אני צוחק..."
סתם שמעתי את השיר הזה ופשוט נזכרתי בשתי נשים שנתנו לי כוח...וזה הכל...אין צורך בתגובות ויחס...חחח ברצינות...
QUOTE (ילדונות_17 @ 18/07/2007) מה קרה חיימשלי?
אוהבת'ךךךך מאמייי שליייי
דבר איתי במסן בייבי
עכשיו מתחברת
חח מצטער לא יצא לי(בעבר) ולא יצא לי(בעתיד) להתחבר כל כך כי אני כל הזמן על קו הבית שלי-הבית של אחותי...חחח
QUOTE (galush123 @ 18/07/2007) 3>
ותתחבר באמת לפעמים..
ביום האחרון לא יצא לי אבל אני מחובר...
מקווה שהכל בסדר זה טוב לפעמים להיזכר.. 😊
מאמי אני מקווה שהכל פסדר והכל יסתדר..
מתה עליך ..תתחבר לאייסי
QUOTE (koka15 @ 18/07/2007) מאמי אני מקווה שהכל פסדר והכל יסתדר..
מתה עליך ..תתחבר לאייסי
תודה מאמי שלי!
וחופיתוש...לא תמיד במיוחד כזה לא הכי נעים ומעלה זכרונות לא ממש נעימים...
לא צריך להגיד כלום
חוץ מזה ש...:
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ושהכל לטובה😊
אהההההה וש...
אני מתגעגעת חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) לא צריך להגיד כלום
חוץ מזה ש...:
אני שולחת לך חיבוק ענקי
ושהכל לטובה😊
אהההההה וש...
אני מתגעגעת חחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מתגעגעת?
אל תדבר איתי
אתה לא חבר אמיתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*