אל תלכי לי, אל תלכי לי
אין לי כוח להמשיך אולי תישארי
הייתי מחובר אלייך כמו גוף אל הנשמה
סוחב כאב ומנסה להתמודד עם הדממה
הזמן עובר לאט חושב עלייך כל דקה
איך הלכת לי לאיבוד אני מותש ממחשבה
בלילות אני מסתובב, הולך ברחוב מוציא כאב
מחפש את התקווה, קורא לאל בתפילה
את הלבד אני רוצה אנ'לא יודע מה יהיה
אני עף במחשבה כמו רוחות במלחמה
את הלבד אני רוצה אנ'לא יודע מה יהיה
אני עף במחשבה כמו רוחות במלחמה
אל תלכי לי, אל תלכי לי
אין לי כוח להמשיך אולי תשארי
אל תלכי לי, אל תלכי לי
אין לי כוח להמשיך אולי תשארי
ראיתי קסם בתוכך שעליו לא אוותר
גם אם יפלו שמיים או אטבע בים סוער
גם אם אראה אותך חובקת סתם אדם אחר
אוכל מיד לסלוח בואי אלי ונסתדר
בלילות אני מסתובב, הולך ברחוב מוציא כאב
מחפש את התקווה, קורא לאל בתפילה
את הלבד אני רוצה...
----
כואב לי
נשבר לי הלב
נפרדנו
הפעם זה סופי!
הפיל ת'פרידה הפעם עליו..!
שבגללו כאילו נפרדנו
אבל הפעם זה סופית
התחיל להסתובב לי עם נרקומנים!!!!
עושה לי כזה "את לא צריכה אחד כמוני"
במשפט הזה.. נפרדנו
לא הפסקתי לבכות מאז שהוא אמר לי ת'משפט הזה
זה קרה היום בבוקר..
לא הלכתי לעבודה כי לא היה לי מצב רוח בכלל לקום מהמיטה שלי
נפרדנו דרך הפ"ל
הוא אמר לי בעצמו שהתחיל להסתובב עם נרקומנים
בגלל הסיבה הזאת רצה להפרד ממני וכי לכאורה אני לא צריכה אחד כמוהו
מה אני עושה עכשיו?
איך ממשיכים?
מאמי שלי?!
הודיה?
זה לא הזמן ליפול
יש סיבה לזה שנפרדתם
ואת לא צריכה להצטער
יש משו במילים שלו :"את לא צריכה אחד כמוני"
יודעת למה..
כי תמיד איכשהו הוא פוגע בך
פוגע בך כלל-כך חזק
ולא אוהבת לראות אותך פגועה כל פעם מחדש בגללו
אז כנראה
את צריכה לקום
להרים ת''ראש למעלה
לא לוותר
לחייך לעולם
ומה פתאום להפסיק לעבוד בגללו?
שטויות
הוא לא שווה את זה.בגרוש!
נכון קשה לבצע את זה את השיכחה
אבל את חזקה מזה
את תתגברי על הפרידה
ותבכי זה משחרר
רק לבכי שלך ולכאב יש גבול
הוא חייב להיפסק
הוא לא שווה דמעה שלך
מספיק פרידות היו לכם
ואם הפעם זה סופי
תקבלי את זה כמשו טוב
משהו שבאמת היה צריך לקרות!
תיהי חזקה
הכי הכי
ואני שולחת לך חיבוקק ענק
אוהבת אותך
מאמי מצטער לשמוע...
בייבי שלי, אני מקווה שלא תקחי את זה יותר מידי קשה..
אוהב אותך - קבלי חיבוק ונשיקה ענקיים לעידוד
מואאאאאאאאאאאאאאאאאהההההההההה
וחיבוקקקקקקקקקקקקקקקקקק ענק!!!
רגינה:
ת' מושלמת שלייי
אולי הוא באמת לא שווה אותי
לא יודעת..
אבל אני כ"כ אוהבת אותו, דואגת לו והוא חשוב לי
לא יוצא לי מהראששש 😢
רק מקווה שהוא סתם מסתובב איתם =/
גם עם לא נהיה בייחד
לפחות שזה לא יזיק לעצמו =/
שיהיה מאושר
גמני שולחת לך חיבוק ענקק ואוהבת'ך
----
אלעד:
ת' חיימשלי
גמני אוהבת'ך
מווווווווווווווווווווווואהההההההההההההה
חיבוקקקקקקקקק ענקקקקקקקקקקקקקק!!!
עם רגינה מאמי
וזה שאתם לא ביחד לא אומר שאת לא יכולה
לדואג לו ,
גם אני הייתי נלחצת מזה
משהוא שאני אוהבת מסתובב לי
עם נרקומנים
קצת מסוכן
אולי עובר עליו משהו??
תהיי חזקה
אווהבת
3>
QUOTE (--בובית--10 @ 18/07/2007) עם רגינה מאמי
וזה שאתם לא ביחד לא אומר שאת לא יכולה
לדואג לו ,
גם אני הייתי נלחצת מזה
משהוא שאני אוהבת מסתובב לי
עם נרקומנים
קצת מסוכן
אולי עובר עליו משהו??
תהיי חזקה
אווהבת
3>
תיהיי חזקה נסיכה שלי אוהבת אותך המון המון! 😢
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) מאמי שלי?!
הודיה?
זה לא הזמן ליפול
יש סיבה לזה שנפרדתם
ואת לא צריכה להצטער
יש משו במילים שלו :"את לא צריכה אחד כמוני"
יודעת למה..
כי תמיד איכשהו הוא פוגע בך
פוגע בך כלל-כך חזק
ולא אוהבת לראות אותך פגועה כל פעם מחדש בגללו
אז כנראה
את צריכה לקום
להרים ת''ראש למעלה
לא לוותר
לחייך לעולם
ומה פתאום להפסיק לעבוד בגללו?
שטויות
הוא לא שווה את זה.בגרוש!
נכון קשה לבצע את זה את השיכחה
אבל את חזקה מזה
את תתגברי על הפרידה
ותבכי זה משחרר
רק לבכי שלך ולכאב יש גבול
הוא חייב להיפסק
הוא לא שווה דמעה שלך
מספיק פרידות היו לכם
ואם הפעם זה סופי
תקבלי את זה כמשו טוב
משהו שבאמת היה צריך לקרות!
תיהי חזקה
הכי הכי
ואני שולחת לך חיבוקק ענק
אוהבת אותך
עם רגינושששששששהודיה דברי איתי כמה שיותר מהרררררררר