אני ומשפחתי אמורים לעזוב מחר תמלון
אבל מרוב שאנחנו נהנים אנחנו נשארים אבל אנחנו עוברים למלון אחר לקלאב הוטל כל כך רציתי לחזור כבר .
היה מתוכנן שחברות שלי יבוא אליי שישישבת ראשון אבל עכשיו הודעתי להם והם מזה בבאסה וגם אני 😢
נכון שאני נהנת אבל אני רוצה שהם יבוא אליי והן לא יכולות לבוא אליי יותר אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
חן ועדי(הן גם באתר ) אני מצטערתתת 😢 😢
אני בטוחה שהן מבינות אותך ואת ההורים שלך..
זו גם לא כל כך החלטה שלך..
אני מבינה שאת קצת מבואסת ,
ואני נורא נורא מקווה שייצא לך לפגוש את חן ועדי המדהימות בקרוב מאווווד ..
למרות הכל .
תנסי לעשות חיים בתוך קצת הבאסה שהצליחה להכנס ,
חברות שלך רוצות שתיהיי שמחה בחופששה 😊
מאמי לא נורא הוא בטוח יבינו אותך אם הם חברות אמיתיות נכון?
תהני ותבלי אני בטוחה שזה מה שהן רוצות בשבילך 😊
לא נורא מאמי העיקר תהניי(:
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 18/07/2007) אני בטוחה שהן מבינות אותך ואת ההורים שלך..
זו גם לא כל כך החלטה שלך..
אני מבינה שאת קצת מבואסת ,
ואני נורא נורא מקווה שייצא לך לפגוש את חן ועדי המדהימות בקרוב מאווווד ..
למרות הכל .
תנסי לעשות חיים בתוך קצת הבאסה שהצליחה להכנס ,
חברות שלך רוצות שתיהיי שמחה בחופששה 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😢 אוףףףףף
ותאמת לא כל כך בא לי ללכת לקלאב הוטל
מאמי תהני שם באמת לא תחשבי עליינו;]
ובקשר ליום שבת אני לא יכולה אמרתי לך...