או שתתפסי אותה לשיחה שזה מגעיל מה שהיא עושה לך ושתפסיק
או שנתקי איתה על קשר עד כמה שזה כואב
QUOTE (lipaz-sol @ 18/07/2007) QUOTE (chen-daskal @ 18/07/2007) או שתתפסי אותה לשיחה שזה מגעיל מה שהיא עושה לך ושתפסיק
או שנתקי איתה על קשר עד כמה שזה כואב
אז זהו שנה הבאה בעזרת השם אני לא אהיה איתה באותה כיתה,
אז אני מנתקת איתה את הקשר וזהו!!!
כי היא כבר נמאסה אני חושבת ששיחה לא תעזור בגרוש!
אוקי אם זה מה שאת חושבת
אני הייתי מציעה לך ללכת לדבר איתה כי חבל לאבד כל חברה
אבל אין בעיה אם ויתרת ואת אומרת שזה לא יעזור
כי את מכירה אותה לא אני אז...
הדבר הנכון לעשות זה להתרחק וללכת לחברות אחרות
מסכימה עם חן מאמי
בהצלחה אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,