אנשים אני עוברת בע"ה..לת"א יום ראשון הקרוב..
ולא,לא יהיה לי אינטרנט בדירה החדשה-זאת הוצאת מיותרת ממשכורת שהיא כבר זעומה
אני אולי ייבקר פעם בשבוע וגם זה לפעמים לא כי אני יהיה סחוטה והכל..
אז רק רציתי לומר לכן/ם-
ת ו ד ה
על ההקשבה שלכם..
על העזרה שלכם..
על העידוד שלכם..
על החוויות הסיפורים והכיף!!!!
קשה להפרד!!!
אבל יבע"ה אני ייבקר מתי שאני יוכל!!!
אווווהבתת אתתכם כ"כ!!!!!!!
-רעות-
לא מכירה אותך כל כך
אבל בהצלחה מאמי ( :
רעותי?
אני אתגעגע אלייך מאמי!
בהצלחה בהכול
בהצלחה בדירה החדשה
שיהיה לך טוב בהמשך החיים!
רק טוב מאמי
אוהבת אותך 3>
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) רעותי?
אני אתגעגע אלייך מאמי!
בהצלחה בהכול
בהצלחה בדירה החדשה
שיהיה לך טוב בהמשך החיים!
רק טוב מאמי
אוהבת אותך 3>
נתגעגעע המוןןןן
אוהבתת
אני סוגדת לך שאת תצליחי בלי אינטרנט...
אני מקווה שהכל יהיה לטובה
נתגעגע
מאמי שיהיה לך המון בהצלחה
אני מקווה שיהיה לך רק טוב
ושתהיי מאושרת כמו שמגיע לך
שתהני ותכירי הרבה אנשים חדשים
אוהבת המון ואני אתגעגע
אל תעלמי לנו😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יואוו איזה באאסה 😢
אני אתגעגעעגע אליך מאווווווד !
תתחדשי על הדירה ומקווה שתיכנססי כמה שיותר!
לא הכרתי אותך באופן אישי,
אבל מהתגובות שלך הבנתי שאת אדם מקסייים ..
תהני, תעשי חיים ושהכל יילך לך על הצב הטוב ביותר בדירה החדשה ..
נתגעגע אלייך ונצפה לביקורים 😊
נשייייייייייייייקות , ומעבר קל ..
דניאל (:
המונהמון בהצלחה!
תתחדשי על הדירה!
נתגעגע! 3>
בהצלחה , והמון ברכה
בדירה החדשה
😁
ממממהההההההההההההההההההההה
רעוווווווווווווווווות???????????????????????????
לאאא.. 😢
עם מי את עוןברת=\
אווח והבת אותך המוןןן המוןןןן
חחחח איזהה מתוקוווות..
אתן עושות לי את זה יותר קשה לעזוב =/
תוודהה לכולןןן 😊😊😊😊
ואני ישתדל בע"ה לא להעלם לגמרי..
נעשה גיחות פה ושם בע"ה..
אווווווווווהבת
-רעות-
חיימשלייייייייי שיהיה בהצלחהההההה
אני יתגעגעע...
אבל לא נורא העיקר יהיה לך בית חדש גדול..
אוהבת אותך מאמי :]