יש לי הרגשה כאילו אני משקרת לעצמי......
זה כואב
זה כואב
זה כווווווווווווואב...לי
גובל בכאב פיזי
בא לי להיות לבד לנצח!
אני לא רוצה לעבור את זה שוב...
אני לא מסוגלתתת..
כל כך בא לי לספר לו כמה שאני אוהבת אותוווו
כל מה שאני מרגישה@!
כל מה שאף פעם לא יצא לי לספר לו.......
ואני לא יכולה..
כתבתי לו מכתב....
כל כך ארוך..
כל כך מרגש ( לפחות אותי )
ואני לא חושבת שיש לזה טעם....
נכון תגידו שיהיה טוב , שזה יעבור וכו'
ואני לא רוצה : (
אני רוצה אותו לעצמי : (
אוףףףףףףף : (
!!!!!!!!!
אם כתבת את המכתב מאמי
יש לזה סיבה תתני לו את
המכתב זה לא יכול לעשות שום דבר רע
אולי מזה הוא יבין כמה אהבה יש לך כלפיו
אל תחששי ולכי על זה מאמי
אסור ולא טוב לשמור רגשות בבטן
אח"כ זה סתם יכאיב לך יותר
תהיי חזקה תצאי עם חברות
או שתעשי משהו שאת אוהבת
כדי שהראש יהיה עסוק פחות במחשבות
וכדי שתשני אווירה
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) אם כתבת את המכתב מאמי
יש לזה סיבה תתני לו את
המכתב זה לא יכול לעשות שום דבר רע
אולי מזה הוא יבין כמה אהבה יש לך כלפיו
אל תחששי ולכי על זה מאמי
אסור ולא טוב לשמור רגשות בבטן
אח"כ זה סתם יכאיב לך יותר
תהיי חזקה תצאי עם חברות
או שתעשי משהו שאת אוהבת
כדי שהראש יהיה עסוק פחות במחשבות
וכדי שתשני אווירה
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה לא ישנה
שום דבר בעולם הזה לא ישנה את העובדה שהוא לא אוהב אותי...
כל אחת אחרת הוא יכול לאהוב רק לא אותי..
\ =
ואני כל היום משתדלת להיות בחוץ עם מישהו...ועד עכשיו לא יצא לי כל כך לחשוב על זה אבל זה גובל בלברוח מהמציאות
כי כשאני לבד...זה כואאאאאב
כווואב : (
פשוט כואב..
אוהבת אותך מאמי , תודה
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) אם כתבת את המכתב מאמי
יש לזה סיבה תתני לו את
המכתב זה לא יכול לעשות שום דבר רע
אולי מזה הוא יבין כמה אהבה יש לך כלפיו
אל תחששי ולכי על זה מאמי
אסור ולא טוב לשמור רגשות בבטן
אח"כ זה סתם יכאיב לך יותר
תהיי חזקה תצאי עם חברות
או שתעשי משהו שאת אוהבת
כדי שהראש יהיה עסוק פחות במחשבות
וכדי שתשני אווירה
תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ושולחת חיבוק ענקי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כריס תזכרי שאני אוההבת אותך כ"כ
אמאאאאאא ממש כאילו אני כתבתי את הפריקה הזאת
ברוש אוהבת אותך גםם מאמי
טל מה נעשה? \ =
חעחע
חחח הלוואי שהייתי יודעת... נעבור את זה... אכשהו... מתישהו... 😊
מה קרה לאחת הבנות הכי מצחיקות שאני מכירה?
כריסו'ש יהיה טוב מאמי
תביא לו את המכתב ואפילו תדברי איתו
אולי הוא יבין
או שאולי זה ישחרר אותך
עם את צריכה משהו תמיד פה בשבילך
אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 18/07/2007) מה קרה לאחת הבנות הכי מצחיקות שאני מכירה?
כריסו'ש יהיה טוב מאמי
תביא לו את המכתב ואפילו תדברי איתו
אולי הוא יבין
או שאולי זה ישחרר אותך
עם את צריכה משהו תמיד פה בשבילך
אוהבת אותך
חעחעח יהיה טוב אבל אוףאוףאוף \ =
ואנלאדעת אם אני צריכה לדבר איתו \ =
ומה הוא צריך להבין.....
הוא יודע שהוא מניאק \=
תודה קוקי ( :
אוהבת אותך
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 18/07/2007) חחח הלוואי שהייתי יודעת... נעבור את זה... אכשהו... מתישהו... 😊
😕 מקווה