אתם לא מבינים אני מתנהגת כמו ילדה קטנה.. 😁 אני כל כך מתרגשת..!!
היום בערב אנחנו נוסעים לשדה תעופה ובארבע לפנות בוקר אנחנו טסים לטורקיה לאחד
הקלאבים החדשים ומדהימים ביותר..קוראים לו Queen Elizabeth
קבלו תמונה שלו:

ואבא הבטיח לי שאנחנו נשתתף בכמה פעילויות מים כגוף סקי מים, גלישה, ועוד..!! 😊
אני כל כך הולכת להינות, אבל אני אתגעגע אליכם נורא..😢
שולחת לכם חיבוקים ונשיקות..!!!
אוהבת המון..
מואההה





