הודעתי לבוס שלי שאני מתפטרת והוא ביקש שאני יבוא למשמרות אחרונות כלומר- היום ומחר.
(אתמול גם היתי אמורה ללכת ולא הלכתי)
והיום גם לא הלכתי.. "דפקתי ברז", לא היה לי חשק.. במילא התפטרתי.
בקיצר כיביתי את הפלא כי ידעתי מראש שהם יתקשרו.
פתחתי אותו לפני כמה דק' והבוס השאיר לי הודעה בפלאפון "אני דורש מיד שתגיעי לעבודה כי אם לא- יהיו לזה השלכות אחרות לא רק על המשך העבודה שלך פה"
השאלה שלי.. האם הוא יכול לעשות לי משהו?! הרי לא באתי לעבוד, אין לזה שום השלכות כמו שהוא מבלבל לי ת'שכל נכון?
😯
אידיוט...
תאמת לא מבינה בזה כל כך
איפה עבדת?
בטח שיכול להיות לזה השלכות
זה ידפוק אותך במקומות עבודה אחרים.
תלכי ותסיימי עם זה מאמי
התפטרת אבל עבדת שם
תכבדי את המקום עד הסוף מאמי כדי שיכבדו
אותך בהמשך לא רק שם אלא במקומות אחרים...
אל תתני לזה לגרום לו לדפוק אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ נאפי מאמי העבודה היא לא מהעיר שלי בכלל ובכל מקרה אני לא מתכננת לעבוד בסניף אחר שלהם.
אז ככה שיגיד מה שבא לו
התכונתי מבחינה חוקית ומשפטית. יש לו מה לעשות בנוגע לזה?
כה בטח זה מה שאני מתכוונת מאמי
הרי יש לו תעודת זהות שלך קורות
חיים בטח וכל מיני פרטים אישיים
זה יכול לדפוק אותך במקומות עבודה אחרים!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא נראה ליייי...
למה לו להתאמץ כל כך רק בגלל שיום אחד היא לא באה?!
לא זה לא..!
את התפטרת....זה שלא הודעת זה משהו אחר..זה עניין מסורי שלך ושל עצמך..
אבל כל עוד התפטרת והבוס יודע את זה ,אז את לא חייבת כלום יותר..
כמה זמן עבדת שם? ולמה התפטרת?
אההההה עוד משהו
אם זה מקום רציני אז בטח
היה חוזה הסכם דפים תנאים וכ"ו
ובדרך כלל כשמתפטרים זה לא אמרתי
אני מתפטרת ואז הולכים הביתה...
יש לך חובה של כמה ימים אם אני לא טועה
ככה זה חוזה בין מעסיק לעובד...
אז זה הפרדת חוזה וחוקים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ לא לא חתמתי על שום דבר!
ובדר"כ זה לתת שבועים מיום התפטרות אבל זה במקומות יותר רציניים שמתחתימים והכול
QUOTE לא זה לא..!
את התפטרת....זה שלא הודעת זה משהו אחר..זה עניין מסורי שלך ושל עצמך..
אבל כל עוד התפטרת והבוס יודע את זה ,אז את לא חייבת כלום יותר..
כמה זמן עבדת שם? ולמה התפטרת?
חודש וחצי.
למה? נסיעה של שעה כמעט כל פעם. ועזבו נסיעה- אני עם רכב אז זה רבע שעה בערך.
אבל היחס היה כ"כ זוועתי הוא לא היה מוציא אותי להפסקות במשמרות של 8 שעות, נותן לי לעמוד כל המשמרת בלי הפסקות
קיצר יחס מסריח
עריכה:
אם הוא יתחיל איתי ככה גם לי לא חסרים דברים להתלונן ^^ כמו שראיתם..
אז לא נראה לי שהוא באמת יכול לעשות לך משהו...
איפה עבדת דרך אגב?
שמעיי מה הוא כבר יכול לעשות??
משכורת -הרי את בטוח חישבת שעות אז הוא חייב לתת לך!!
לפטר אותך חח לא כי את כבר התפטרת..
שם רע- את בעצמך אמרת שאת לא רוצה לעבדו שם יותר וזה לא בעיר שלך..
אקיצר אל תדאגי !
רגע במה עבדת ואיפה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) בטח שיכול להיות לזה השלכות
זה ידפוק אותך במקומות עבודה אחרים.
תלכי ותסיימי עם זה מאמי
התפטרת אבל עבדת שם
תכבדי את המקום עד הסוף מאמי כדי שיכבדו
אותך בהמשך לא רק שם אלא במקומות אחרים...
אל תתני לזה לגרום לו לדפוק אותך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊