סתם רציתי לשתף..
היום בלילה אני נוסעת לשדה תעופה ומחר לפנות בוקר אני טסה לארה"ב ...! 😊
אני אהיה שם שלושה שבועות!
ואז אני חוזרת..יש לי איזה שבוע וקצת ואז אני מתגייסת..
אז אני מקווה לנצל את הזמן כמו שצריך שם..! 😁
אז שיהיה לכם המשך חופש מהנה! 😊
אוהבת המונהמון! 😉
-שני-
ואואווווו תהני נשמה!
תעשי את כל הכייף שבעולם
אבל שמרי על עצמך! טוב טוב טוב!!! 😁
ולגבי הגיוס?
שאלוהים ישמור עלייך לאורך כל הדרך!
תהני בארה"ב
אוהבתת 3>
יאאאאא :]] תהההנייי מאמייי !!!
תודהה מתוקות!!!
אוהבת! 3>
😮 😮 שלושה שבועות..?!
וואאאאייי איזה כיף לך..!! מתוקה שלי, תהני כמה שיותר..!!!
תנצלי כל רגע כאילו הוא האחרון. רק תזכרי לשמור על עצמך..
תחזרי עם הרבה סיפורים אוקי..?! 😊 נתגעגע אלייך..!! 😢
אוהבת המון..
מואהה
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) ואואווווו תהני נשמה!
תעשי את כל הכייף שבעולם
אבל שמרי על עצמך! טוב טוב טוב!!! 😁
ולגבי הגיוס?
שאלוהים ישמור עלייך לאורך כל הדרך!
תהני בארה"ב
אוהבתת 3>
מואהההה
יאהההההההההה תהני מאמייייי
נצלי כל שנייה
שם
ותבואי עם הרבה חוויות ותמונות!!
יאאאאא מלא טסיםם
כיףףף לך מאמיי לכי תהני
תבלי מגיע לך
שיהיה גיוס קל ומהנה
ועוד נדבר עד אז חח😊 בקרוב
תהיה חיילת חדשה ונוספת בצה"ל
מזל טוב מאמי והמון בהצלחההה
אוהבת ואני אתגעגע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בובייק טיסהה נעימה:]
גיוסס קל ושיפשוףף נעיםםם 😛
תהניי כמה שתוכללי 😁 😁
אוווווווווהבת
-רעות-
תודה תודה לכולן! 😊
גמני אתגעגע! 😊
אוהבבתתת! 3>
יייא איזה כייף לך אר"הב 😊😊😊 !!!!!!
QUOTE (limaori @ 18/07/2007) יאהההההההההה תהני מאמייייי
נצלי כל שנייה
שם
ותבואי עם הרבה חוויות ותמונות!!
😛 😁
יאאאאא איזה כ=י=י=ף ((:
איפה בארה"ב ?
טיסה נעימה!@
ת-ה-נ-י ו-ת-ע-ש-י ח-י-י-ם :]
גיוס קל 😊😊
שניני שליייייייי ,
שתהיה טיסה בטוחה ומהנה כמה שאפשר ..
תנצלי כל שנייה ושנייה כמו שרק את יודעת ..
ואני אתגעגע המוןןןןןןןן ואני מניחה שגם גיל.. ומאווווודדד..
😊
תהניייייי מתוקה שלייי ושתמרי על עצמךךךך ..