אבל אין מממה
הכל רייייייייק
משעמממממממם
מאווווווד 😢
אני כבר מתחרפנת, משתגעת.
מה יהיה איתי?!?!
" מה אני עושה פה בלעדייך,
אין לי כ.ל.ו.ם מלבד האהבה.."
כולם נעלמו, נשארתי לבד!
ממש לבד 😢
איך אני יעבווור תחחחופש ככה?! בין המיטה למחשב למיטה למחשב.
אני מתחרפנת מזזזזזה לא יכולה יותתתתתתתתרררררררררר!!!!!!!!!!! מה יהיההה???????????????
מורני?!
זה לא סוף העולם!..
אז מבקום מיטה,מחשב,מחשב ,מיטה
תעשי דברים שאת אוהבת,
אולי תנסי לעבוד?
זה לא טוב שככה יעבור החופש אצלך
את חייבת ללהתפרק קצת,אחרי כל הבגרויות,הלחץ שהיה
לתת לעצמך חופש חופש
אל תוותרי מתוקה
ואת לא לבד!
אני בטוחה,שיש אנשים שרוצים להכיר אותך,אנשים שרוצים לדבר איתך
אל תשבי בבית
עושה לך רע
לפחות תצאי החוצה,לנשום ת'אוויר,
לשמוע ציוץ ציפורים
להריח את ריח הקיץ (משוררת אני אה?. 😛 😛 )
הרי זה לא עושה לך טוב ככה לשבת ולהיות רק במחשב,
תעשי דברים אולי
שאף פעם לא עשית
אולי דברים חדשים
שיהיה לך עניין בהם
אל תוותרי,רק,
תמשיכי הלאה
כי החיים זורמים קדימה!
תחייכי נשמה!
אני יודעת כמה קשה לך,אבל הדרך לא קלה,
אין ברירה ממישיכים קדימה,
תיהי חזקה!
תשמחי,
תהני,
תעשי כייף
מה שאת יכולה לפחות!
אני בטוחה שיש דברים שאת יכולה למצוא לעשות אותם!
אוהבת אותך וכאן בשבילך תמיד
QUOTE (רגייי @ 18/07/2007) מורני?!
זה לא סוף העולם!..
אז מבקום מיטה,מחשב,מחשב ,מיטה
תעשי דברים שאת אוהבת,
אולי תנסי לעבוד?
זה לא טוב שככה יעבור החופש אצלך
את חייבת ללהתפרק קצת,אחרי כל הבגרויות,הלחץ שהיה
לתת לעצמך חופש חופש
אל תוותרי מתוקה
ואת לא לבד!
אני בטוחה,שיש אנשים שרוצים להכיר אותך,אנשים שרוצים לדבר איתך
אל תשבי בבית
עושה לך רע
לפחות תצאי החוצה,לנשום ת'אוויר,
לשמוע ציוץ ציפורים
להריח את ריח הקיץ (משוררת אני אה?. 😛 😛 )
הרי זה לא עושה לך טוב ככה לשבת ולהיות רק במחשב,
תעשי דברים אולי
שאף פעם לא עשית
אולי דברים חדשים
שיהיה לך עניין בהם
אל תוותרי,רק,
תמשיכי הלאה
כי החיים זורמים קדימה!
תחייכי נשמה!
אני יודעת כמה קשה לך,אבל הדרך לא קלה,
אין ברירה ממישיכים קדימה,
תיהי חזקה!
תשמחי,
תהני,
תעשי כייף
מה שאת יכולה לפחות!
אני בטוחה שיש דברים שאת יכולה למצוא לעשות אותם!
אוהבת אותך וכאן בשבילך תמיד
איתך בכל מילה !!
מורניי איי לאב יו 3>.
עם רגיייי
וחוץ מזה תמיד יש לך אותי להעביר את הזמןןן 😂
עם רגינהה
גמני משתעממת בחוםפש הזה
אין בכלל מה לעשות..
אבל תנסי לצאת..
להנות..
בכל זאת
חופש
ואז יהיו לימודים
ולא יהיה זמן להנות..
מורני מלאכית שלי בידיוק
סיימנו לדבר אבל אני אכתוב
לך פה שוב עוד כמה דברים!
קודם כל אני אוהבת אותך
ותמיד איתך אומנם מרחוק
אבל תמיד אבל תמיד לצידך
איתך ופה תמיד בשבילך!
תרימי את הראש תצאי מהמיטה
תיפגשי עם חברות
תכירי אנשים
תיפגשי עם ידידים
תלכי לבריכה
לים
לקניון
לביג
לכל מקום שאת אוהבת ונהנת בו
תרימי את הראש ותוציאי את עצמך
מהבית רק כדי לשנות אווירה
אין סיבה שתהיי לבד
את הכי מקסימה שיש
וחבל על כל עצב שיש לך בלב
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך אחות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*