וווווווואי שמע הולך להיות לך אחד הבאלגנים על המזוודות ..
חחח
אבל אתה תעשה חיייייייייייים באילת , עם כל החבררים..
תההנה.. תעשה חיים.. ותשמר על עצמךך 😊
QUOTE (apchi @ 18/07/2007) וואלק חזרתי הביתהה אחרי שבועיים בספרד צרפת וקפיצונת לאנדורה😊
הייה כיף אבל אןי כמו בארץ עוד ארבעה ימים אילת!!! איזה פאנןןן
נרגילה
אלכוהול
ים בריכה
וצמחי מרפא 😎
חחחחחחחחחחח
מת עליך בן אדם...!!
ומעניין שכולם אומרים אותו דבר - "אין כמו ישראל"...חבר שלי היה עכשיו גם שבוע בצ'כיה אמר לי...ואבא שלי אומר וכולם כולם....
בואנה גם אתה חי טוב אה?צרפת וספרד עוד לא הספקת לחזור לארץ כבר אתה הולך לנפוש לך באילת....פשש עושה חיים אתה! 😁
תוווווווווווווווווווווומצ'ו
כמו שאמרתי הבוקר בפלאפון
וולקאם טו דה הולי לאנד
התגעגעתי כל כךךךךךך
אני רוצה כבר לראות אותךךך אני מקווה שיצא הערב😊
אוהבת אותך הכי הכי הכי אחי
יש'ך חיים דבש הא תומי ?
ספרד צרפת אילת ... !
ייייפה לך (:
אני שמחה שאתה נהנה מאמי
תהנה באילת ושמור על עצמך !
מחכה לתמונות :][: