מדהימים שלי
שיהיה לכולם קודם כל בוקר אור ונעים :]
😊 חיבוק 😊
אין חיבוקים גרועים – יש רק חיבוקים טובים וחיבוקים גדולים
חיבוקים אינם משמינים, לא גורמים לסרטן וגם לא לכיבים
חיבוקים הם כולם טבעיים, ללא חומר משמר, מרכיבים מלאכותיים,
או שיירי חומרי הדברה
החיבוקים חופשיים מכולוסטרול, מממתיק מלאכותי,
הם מזינים והם מקור שניתן למחזרו לחלוטין
החיבוקים נוחים לטיפוח, לא זקוקים למצברים,
לכיוונון או לקרני רנטגן
על החיבוקים לא מוטל מס, הם לגמרי ניתנים להחזרה
ובעלי אנרגיה יעילה
החיבוקים בטוחים בכל סוגי מזג אוויר
למעשה חיבוקים טובים במיוחד לימי קרים וגשומים ו...
החיבוקים יעילים בצורה יוצאת דופן לטיפול בבעיות
כמו חלומות רעים
ודכדוך של תחילת שבוע
אף פעם אל תמתין למחר כדי לחבק מישהו שאתה יכול לחבקו היום,
ברגע שתתן חיבוק אחד תקבל אחד מיד בחזרה
😁 😁 😁 😁 😁 שולחת לכם חיבוק ענק ויום נעים אוהבת אתכם הכי בעולם!
יום יפה לכל אחד מכם ו
בלי עצבים עצב או רע.... 😛 😛 😛
בוקר טוב😊 שיהיה לך יום מקסים
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/07/2007) בוקר טוב😊 שיהיה לך יום מקסים
אוהבת אותך ושולחת חיבוק ענקי😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה יפה שלי,יום מדהים לך!
אוהבת😊חיבוווקייי 😛
חופיתיייי את מדהימההההה 😂
אוהבת אותךךך
וקבלי ממני חיבוקקק ענקקקקקקקקקקקק!!!
שיהיה לך יום מקסים😊
QUOTE (limaori @ 18/07/2007) חופיתיייי את מדהימההההה 😂
אוהבת אותךךך
וקבלי ממני חיבוקקק ענקקקקקקקקקקקק!!!
שיהיה לך יום מקסים😊
😁 תודה בובה שלי ! את יותר 😛
אוהבת אותך חיבוק ענקייי עד אליך..!!
ויום מושלם 😊
QUOTE (hofit189 @ 18/07/2007) QUOTE (limaori @ 18/07/2007) חופיתיייי את מדהימההההה 😂
אוהבת אותךךך
וקבלי ממני חיבוקקק ענקקקקקקקקקקקק!!!
שיהיה לך יום מקסים😊
😁 תודה בובה שלי ! את יותר 😛
אוהבת אותך חיבוק ענקייי עד אליך..!!
ויום מושלם 😊
חח איןן את מלאךך את!!!!
אני רואה שקמת עם חיוך אהה?!?!?!
ושכל יום תקומייי ככההה
אוהבת אותךךך יפה שלייי
בוקררררר בוקררררר
יום מקסים לכל אחת ואחד פה..(=
מווואהה3>
וחופיתת?!
את מדהימה נסיכה קטנה שלי
האמת? יותר גדולה ממני
אז נסיכה גדולה שלי! 😛 😛 😛
יפה שליי!!
את מדהימה!!
בוקר טוב!!
שיהיה לך יום מושלםם!!
חיבוק ענקענק
ונשיקהה
אוהבת המון
חופית?!
המדהימה!!!
מקסימה שלי שיהיה לך יום מושלם ומקסים בדיוק כמוך חחח 😛
אוהבת אותך מלא.
ושולחת לך חיבוקי גדולי 😁
ליאוריייי חחחחח כן קמתי הבוקר קצת מחורפנת חחחח אוהבת אותך נשמה שלי !
רגיייייינה אוהבת אותך ויום נעים:] אני נסיכה מה את?..
טניה שלי אוהבת אותך מלא ותודה יפתי חיבווווק ענקי עד אליך.. 😁
ליפפפפפזי מקסימה שלי אני שמחה שהכל תקין בקשר לאמא..
אוהבת אותף ביצבוצית 😊
כבר ערב..
חחחח
אז ערב נעיםם נסיכה שלי!
אני אוהבת אותך וגעגעתייייייייייי אלייךךךךךךךךךךך
QUOTE (hofit189 @ 18/07/2007) ליאוריייי חחחחח כן קמתי הבוקר קצת מחורפנת חחחח אוהבת אותך נשמה שלי !
רגיייייינה אוהבת אותך ויום נעים:] אני נסיכה מה את?..
טניה שלי אוהבת אותך מלא ותודה יפתי חיבווווק ענקי עד אליך.. 😁
ליפפפפפזי מקסימה שלי אני שמחה שהכל תקין בקשר לאמא..
אוהבת אותף ביצבוצית 😊
חחחחח חופיתיתיתיתיתיתיתיתייי 😛
גם אני שמחה בעזרת השם בלי עין הרע עוד מעט יהיה תקין לגמרי!!
ותודה חופיתיתיתיתיתיתיתיתיתיתיתיתי רב תודותותותותוווות חחחח
אוהבת אותך מלא 😛
ערב נעים ברי שלי אוהבת אותתתתתך מתגעגעגת המונים..
ליפזי חחח אוהבת אותך ביצבוצית משוגעת
אוהבת אותך יותר מאמי :]
געגעתתתתתתתתתתת