הוא מתוק, הוא מקסים, הוא חמוד
אבל הוא לא לפניו .
טרי וזה ההתרגשות מהכל אבל שיחכה.
החלטתי.
אני בהלם מעצמי שהגעתי להחלטה .
אני הולכת להיכנס בכל הכוח כמו שאומרים
ולא לוותר .
ביישנות הורסת ועושה את הכל יותר קשה
אבל אני לא אתן לזה להרוס לי .
אני אמצא את המקום להיכנס ללב שלו דרך הביישנות
יש סיכוי ובגלל ביישנות היא לא תלך לאיבוד.
גורם שלישי ורביעי נכנסו לעניין - לא אתן להן להרוס .
תחזיקו אצבעות שהכל ילך כמתוכנן...
לילה קסום 3>
מחזיק לך אצבעות...
איתך בכל החלטה שתחליטי 😊
שיהיה לילה טוב נשמה שלי =]
מחזיקה לך אצבעות בכל מקום בגוף
ב ה צ ל ח ה
לשתינוD: אה.?
טטטטטטטטטל אני פשוט חולה עלללללללללללללללללללללללללללליך !!!
חיכיתי לך הרבה זמן כבר אמרתי לך .
שירוש את תשבי בשקט סדרי את הרגשות שלך
ואני מאחלת לך הכי בהצלחה
לאביו
שמחה בשבילך ומחזיקה את כל האצבעות לאביו
תגידי יש מישהי שיכולה עלייך!?1?!?
לכייייי עללל זההה כמו גדולההההה
גאה בך מאמי ואוהבת הכי בעולםםם
ב---ה---צ---ל---ח---ה!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בההההההההצלחה מלאמלאמלאמלא בהצלחה :]
שמחה שהגעת סופססססוף להחלטה!
ולדעתי גם החלללטה הכי נכונה (:
מחזיקה לך אצבעות יפה שליי!!
אוהבת אותך
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) תגידי יש מישהי שיכולה עלייך!?1?!?
לכייייי עללל זההה כמו גדולההההה
גאה בך מאמי ואוהבת הכי בעולםםם
ב---ה---צ---ל---ח---ה!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מילה במילה!!!
רק הצלחה יפה שלייי
שני
כל הכבוד על ההחלטה
העיקר שאותה החלטה תעשה לך רק טוב!
אני מחזיקה לך אצבעות!
והרבה הרבה הצלחה נשמה שלי!
אוהבת אותך 3>
QUOTE (נאפי @ 18/07/2007) תגידי יש מישהי שיכולה עלייך!?1?!?
לכייייי עללל זההה כמו גדולההההה
גאה בך מאמי ואוהבת הכי בעולםםם
ב---ה---צ---ל---ח---ה!!!!!!!!!!!!!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נעלוניי של אמא😊
איייזה מתוקווות אתןן !!
אאאאאאאאאוהבת אותככככככן הכככככככככי שששששששששששששיש
בהצלחהה..
העיקר שיהיה לך טוב!!
אוהבת מלאאא
בהצלחה יפה שלי !!
אוהבת אותך מלאאאאאאאאאאאאאאאאאא