פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש איזה מעצבנננתתת!...

איזה מעצבנננתתת!

✍️ lovey_love 📅 18/07/2007 01:35 👁️ 190 צפיות 💬 7 הודעות
מחר אני נוסעת לנתניה, להתנדב במעון נכים בחוג ציור בשמן שלהם ולעזור שם.
סבתא שלי גרה שמה, ובדר"כ אני אצלה כשאני הולכת למעון,
אבל מציק לה (ובצדק..) שאין לי מה לעשות אצלה אחרי המעון,
כשהיא שפוכה (כי זה ממש מתיש..) והולכת לישון..
כאילו, לא נעים לה שאני בבית והיא סתם ישנה ולא יכולה ללכת לשופינג איתי או סתם לצאת..
(היא אוהבת שאחנו יחד.. אבל כשהיא מותשת- היא חייבת לישון..)

אז בקיצר, מחר הייתי אמורה ללכת עם חברה, כדי שאנלא יהיה לבד,
ושאחרי המעון, נלך לבלות ולסבתא לא יהיה על המצפון..
אמרתי לחברה שלי לפני שבוע שאני רוצה שהיא תבוא והיא אמרה סבבה
ואמרתי שאם היא תתחרט, שתודיע לפחות עד שלישי בבוקר..
כדי שאני יביא מישי אחרת איתי..

דיברנו היום ב8 בערב, היא אמרה שסבבה והיא באה,
ועכשיווו (!!), בשעה 1:25!!! היא מתקשרת להגיד שלא בא לה!
ולא רק זה, היא בהתחלה משקרת לי.
היא מתקשרת "אמא לא מרשה לי לבוא.. כי זה בטרמפים.."
אז אמרתי לה, "שטויות, אבא לוקח אותנו, זה לא טרמפים.."
אז היא עושה "טוב, אז אין לי תירוץ, אנלא ממש רוצה לבוא"
ואז שעה היא אומרת לי שלא לכעוס וזה, אז אמרתי לה שאני לא כועסת
ושתעשה מה שטוב לה..
אז היא אומרת "ציפיתי שתתחנני שאני יבוא, תגידי שאני יבוא.."
אז אמרתי לה שאני לא אוהבת את המשחקים האלו, ושזה לא יהיה כיף אם היא תבוא בגלל המצפון שלא לפגוע בי. כי אני כבר יודעת שהיא לא רוצה לבוא והיא באה רק בגלל המצפון שלה..
ואנלא רוצה שהיא תבוא בגלל זה. כי זה לא יהיה כיף אותו דבר.
וחוץ מזה, יאללה, לא רוצה- אל תבואיי!!
אז היא מתחילה לומר לי שלא לדאוג, שהיא תעשה איתי משו,
כאילו, מה נראה לך?!
היא מתנהגת כאילו אני חייבת אותה..
ושבלעדיה אין לי חברות. -בכלל היא מתנהגת ככה לאחרונה.
(לא הזכרתי לה שלפני חודשיים, היא זאת שהייתה בלי חברה אחת ומי שדאגה להכניס אותה לחברה זאת אני!!)
ואז אמרתי שלא אכפת לי שהיא לא רוצה לבוא,
אבל לפחות שתודיע ותשאיר לי מספיק זמן לבקש מחברה אחרת לבוא
אז היא אמרה "שאלתי כבר מלא בנות אם הן יכולות ללכת במקומי, והן לא רצו, אז לא נשאר לי ברירה אלא לומר לך שאנלא רוצה לבוא.."
כאילו מה? את משנוררת לי חברות?!!!!!!!!
עכשיו בכלל אני מרגישה שהיא עשתה ממני צחוק!
ואמרתי לה את זה.
אז היא עושה "למה?! דווקא אני עוזרת לך!!"
כאילו, מה נדמה לה?!!!!
אז אמרתי לה "שמעי, לא רוצה לריב עכשיו, את יודעת שזה מציק לי, אבל אני מעדיפה שלא תבואי אם הגישה שלך היא שאת לא רוצה לבוא אבל סתם את באה כדי לא להשאיר אותי לבד. אני הולכת לישון. לילה טוב."

וזהו!

ועכשיו אני הולכת לבד.
ויהיה לי עצוב ומשעמם לבד. יופי באמת.

טוב שיש כזה דבר חברות צבועות ומטומטמות!
עם חברות כאלו, מי צריך אויבים?!!!
זה באמת לא בסדר מצידה
אבל מאמי אל תיהיי עצובה תתעודדי ..

תלכי והלוואי וסבתא שלך לא תיהיי מותשת ותיהיו יחד..😊

הכל לטובה אל תיהיי מבואסת..
יאא..
קצת הרבה לא בסדר שהיא עושה לך דבר כזה אווח איזה מעצבן זה !!
אבל תחשבי על הצד הזה שאין כבר מה לעשות היא לא יצא בסדר
אבל תסעי ותהני תחשבי על עצמך תנסי לעשות חיים!
מסכימה עם התגובות שמעליי
ברו'שש יפה שלי אל תתבאסי
אין מה לעשות לפעמים אנשים מתאכזבים
הכל יהיה בסדר אוהבת אותך
מאודד ותמיד פה בשבילך אחות לא נורמלית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE מסכימה עם התגובות שמעליי
ברו'שש יפה שלי אל תתבאסי
אין מה לעשות לפעמים אנשים מתאכזבים
הכל יהיה בסדר אוהבת אותך
מאודד ותמיד פה בשבילך אחות לא נורמלית שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
עם הבנות מעליי ^ ^
את תסתתדרי
הכול יהיה בסדר!
(=

את תראי!
אולי אפילו יהיה לך יותר טוב לבד
לפעמים צריכים את זה
הכול יהיה בסדר
מואהה
חזרתי ואני שפוכה..
היה לי ממש כיף, ואני שמחה שהיא לא באה איתי.
אבל זה לא העניין..
מצידי ללכת לבד, אבל עיצבן שהיא שיקרה לי, זלזלה לגמרי בזה שביקשתי שתודיע עד שלישי אם היא מחליטה להבריז, ועוד הולכת ומשנוררת לי חברות, ומתנהגת כאילו שבלעדיה, לא היו לי חיי חבר'ה.
מי היא חושבת שהיא?!

אגב- למי ששואל איך היה לי היום..
היה מדהיםם! ציירתי במעון עם אחת שמציירת ברגליים, היה כ"כ כיף, הרגשה של לתת על מנת שלא לקבל.. רק לתת!! והיא הייתה כ"כ מאושרת! כל פעם שמרחתי על המברשת צבע, היא צווחה.. (=הייתה שמחה.. לצערי היא לא מדברת יותר מצווחות..)
ואז הלכתי לארוחת צהרים-בוקר עם סבא וסבתא, ואז עשינו קניות של אוכל..
וחזרנו לבית שלהם, ישנו איזה שלושת רבע שעה, וישר הלכנו לדירה החדשה שלהם, שהם קונים, ניפגשנו עם מישו שיעשה שם שיפוצים, וגם הורים שלי באו..
סתם היה נחמד 😊
שמחה מאמי שנהנתת
ואל תתייחסי לחברה ההיא

אוהבת המוןןן

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך