מחר אני נוסעת לנתניה, להתנדב במעון נכים בחוג ציור בשמן שלהם ולעזור שם.
סבתא שלי גרה שמה, ובדר"כ אני אצלה כשאני הולכת למעון,
אבל מציק לה (ובצדק..) שאין לי מה לעשות אצלה אחרי המעון,
כשהיא שפוכה (כי זה ממש מתיש..) והולכת לישון..
כאילו, לא נעים לה שאני בבית והיא סתם ישנה ולא יכולה ללכת לשופינג איתי או סתם לצאת..
(היא אוהבת שאחנו יחד.. אבל כשהיא מותשת- היא חייבת לישון..)
אז בקיצר, מחר הייתי אמורה ללכת עם חברה, כדי שאנלא יהיה לבד,
ושאחרי המעון, נלך לבלות ולסבתא לא יהיה על המצפון..
אמרתי לחברה שלי לפני שבוע שאני רוצה שהיא תבוא והיא אמרה סבבה
ואמרתי שאם היא תתחרט, שתודיע לפחות עד שלישי בבוקר..
כדי שאני יביא מישי אחרת איתי..
דיברנו היום ב8 בערב, היא אמרה שסבבה והיא באה,
ועכשיווו (!!), בשעה 1:25!!! היא מתקשרת להגיד שלא בא לה!
ולא רק זה, היא בהתחלה משקרת לי.
היא מתקשרת "אמא לא מרשה לי לבוא.. כי זה בטרמפים.."
אז אמרתי לה, "שטויות, אבא לוקח אותנו, זה לא טרמפים.."
אז היא עושה "טוב, אז אין לי תירוץ, אנלא ממש רוצה לבוא"
ואז שעה היא אומרת לי שלא לכעוס וזה, אז אמרתי לה שאני לא כועסת
ושתעשה מה שטוב לה..
אז היא אומרת "ציפיתי שתתחנני שאני יבוא, תגידי שאני יבוא.."
אז אמרתי לה שאני לא אוהבת את המשחקים האלו, ושזה לא יהיה כיף אם היא תבוא בגלל המצפון שלא לפגוע בי. כי אני כבר יודעת שהיא לא רוצה לבוא והיא באה רק בגלל המצפון שלה..
ואנלא רוצה שהיא תבוא בגלל זה. כי זה לא יהיה כיף אותו דבר.
וחוץ מזה, יאללה, לא רוצה- אל תבואיי!!
אז היא מתחילה לומר לי שלא לדאוג, שהיא תעשה איתי משו,
כאילו, מה נראה לך?!
היא מתנהגת כאילו אני חייבת אותה..
ושבלעדיה אין לי חברות. -בכלל היא מתנהגת ככה לאחרונה.
(לא הזכרתי לה שלפני חודשיים, היא זאת שהייתה בלי חברה אחת ומי שדאגה להכניס אותה לחברה זאת אני!!)
ואז אמרתי שלא אכפת לי שהיא לא רוצה לבוא,
אבל לפחות שתודיע ותשאיר לי מספיק זמן לבקש מחברה אחרת לבוא
אז היא אמרה "שאלתי כבר מלא בנות אם הן יכולות ללכת במקומי, והן לא רצו, אז לא נשאר לי ברירה אלא לומר לך שאנלא רוצה לבוא.."
כאילו מה? את משנוררת לי חברות?!!!!!!!!
עכשיו בכלל אני מרגישה שהיא עשתה ממני צחוק!
ואמרתי לה את זה.
אז היא עושה "למה?! דווקא אני עוזרת לך!!"
כאילו, מה נדמה לה?!!!!
אז אמרתי לה "שמעי, לא רוצה לריב עכשיו, את יודעת שזה מציק לי, אבל אני מעדיפה שלא תבואי אם הגישה שלך היא שאת לא רוצה לבוא אבל סתם את באה כדי לא להשאיר אותי לבד. אני הולכת לישון. לילה טוב."
וזהו!
ועכשיו אני הולכת לבד.
ויהיה לי עצוב ומשעמם לבד. יופי באמת.
טוב שיש כזה דבר חברות צבועות ומטומטמות!
עם חברות כאלו, מי צריך אויבים?!!!





