אני לא כ"כ מגיבה פה ומתחברת לאחרונה,
זה לא ששכחתי אתכם,
אתם ממש חשובים לי!
אבל אני פשוט לא מספיקה..
כאילו, אני עוברת משו דיי קשה עכשיו,
אז אני מנסה להעסיק את עצמי כדי לא להתבחבש בכאב,
ואז אני לא בבית,
אז אני לא במחשב.
וכשאני במחשב, אז אני שפוכה מתה,
ונכנסת לבדוק מה קורה עם כולם,
אבל נרדמת לפני שמספיקה להגיב ממש..
(בדר"כ אני מספיקה להיכנס ל3 אשכולות בערך לפני שאני נרדמת..)
אז אני ממש מצטערת!
מקווה שאני יצליח להראות פה יותר נוכחות..
אני מבטיחה להישתדל!
אבל אם אני לא- אני עדיין אוהבת אתכםםם!!
ומתגעגעת בלי סוףףף!!
וממש סליחה אם מישו שם לב וזה ונפגע,
או חשב לרגע ששכחתי..
אוהבת מלאאאאאאא
ברושית?!.
מאמי
את עוברת תקופה,קחי ת'זמן שלך
העיקר שיהיה לך טוב בסוף
שאלוהים ישמור עליכם
ואני לא כועסת עליך! חס וחלילה
אוהבת אותך
קודםם כל , תהיי חזקה יפתתי
ואם את צריכה משו אני לרוב במסן..
אוהבת אותך ( :
ודבר שניי אומנם אנחנו מתגעגעים אבל כמובן סולחים חעחע
איזה מתוקות אתםם!!
אני אוהבת אתכן נורא נורא!!!
באמת!!
אחיות שלייי!!
תודה על ההבנה..
לילה טוב.. zZZ.. zZZzzzzz.. zzzzzzzzzZZZZZzzz...
יפפפפפהה שליייייייייי
קחי תזמןןן אהובתתייייייייייי
חח ולא יוצא לנו לדבר😁
כל פעם שאת במחשב אני לא נמצאת וההפך..
חח לא נורא נמצא את הזמן..אני יתקשר כבר..
אוהבת אותך מלאאאאאא מדהימונת!!!😘
שולחת לך חיבוקייי ענקי חח
חחחחח איזה חמודה באמת שמתי לב שנעלמת אבל את לא צריכה לבקש סליחה חפיף(:
קחי את הזמן מאמי מבינים אותך- אוהבת אווותך[=
הלכתי להתקלח אחרי שפתחתי את האשכול הזה,
ובמקלחת כל הזמן חשבתי כמה שאני לא בסדר שאני לא משתדלת יותר להתחבר,
אז אני אשתדל עכשיו להגיב קצת..
איזו מקסימה אוהבת אותך
הכי בעולם מאמי
את מדהימהה ואין על מה לסלוח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לך מה לבקש סליחה
קודם כל תסדרי את הבעיות האישיות שלך זה יותר חשוב
ומקווה שהכל יסתדר לך :]
חח אם לא היה לי מחשב בעבודה
לא הייתי נכנסת בכלל לאתר
אז מזל שיש!
ואת עוברת תקופה קשה,קחי את הזמן שלך😊
ובכל מקרה אנחנו כאן בשבילך תמיד!
ברוש?
מאמי את לא צריכה לבקש סליחה זה בסדר זה תקופה והיא תעבור בעזרת השם יהיה טוב.
קחיי כמה זמן שתרצי וכול זה.
😊
מואהההה3>
איזו מקסימה אוהבת אותך
הכי בעולם מאמי
את מדהימהה ואין על מה לסלוח