חחח עכשיו חזרתי הביתה באוטובוס וראיתי איזו אחת שאני מכירה כאילו אתם יודעים שלום שלום כזה
אז היא עושה לי מה את חוזרת מניר?(חבר שלי לשעבר לשעבר נפרדנו לפני איזו חצי שנה)
אז אני כזה...המממ מה הוא קשור?
היא עושה את יודעת חבר שלך
אני כזה חח אבל נפרדנו ...
היא עושה וואי אני מצטערת..
אני עושה אהא..לפני חצי שנה חחחחחח
דיייי...
העלתה לי זכרונות טובים : )
חחחחחחחח
שמחה שזכרונות טוביםםם
אוהבת המוןןןן
חח כן הוא היה מושלםםם
אני יצאתי רעה = \
אוהבת😊
מושלם?!
יש בחורים מושלמים?!
סתם סתם
אני בטוחה שיש,רק צריך למצוא
אבל הכי טוב שזה זכרונות טובים!..
אוהבת אותך
חחחחחחח טוב שניזכרה חחחחח
QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) מושלם?!
יש בחורים מושלמים?!
סתם סתם
אני בטוחה שיש,רק צריך למצוא
אבל הכי טוב שזה זכרונות טובים!..
אוהבת אותך
תאמת.....הוא נדיר
איןןן איןן בנים כאלה!!!!
אני מתה עליו פשוט מתה עליו
הוא אחד הידידים הכי טובים שלי..
רק חבל שזה נגמר כמו שזה נגמר \ =
אוהבת אותך ( :
חופיתת חעחעח חופשי הצתה מאוחרת : )
חחח איזה אנשים מצחיקים.. :]
אבל טוב להיזכר לפעמים נוסטלגיה..