הייה לי ייום כ"כ כייייייף 😊😊
הייתי עם חברות מהבוקר בת"א ..
היינו בבאזור שניקנין וזה ..קינינו מלא שטויות😁
ואז שכבר נמאס משניקין/קינג ג'ורג' ...
בספונטניות מוחחחלטת הלכנו לים וננכנסנו עם תחתונים וחזיייה
ולא חשבתי על דברים ממבסאים כל הייום
ואני שמחההההההה =]
קצת פריקה של כייף ..
בספונטניות מוחחחלטת הלכנו לים וננכנסנו עם תחתונים וחזיייה
גאד איזה אומץץץץץץץץץץץץץץ!!!סחתיין
ואי שירקו'ש?..
כל -כך מתוקה את..חזיות ותחתונים
שמחה נהנת!
וכל הכבוד שלא חשבת על דברים אחרים
חוץ מהכייף!..(=
תיהי מאושרת!
מווואה
חחחחח כמה פעמים זה קורה לי שאני נכנסת בסוף עם חזייה ותחתונים 😛
שמחה שנהנת =]
חחחח דוגרי זה כמעט כמו בגד ים 😁 ,רק שזה טיפה שקוף ..
חח אבל הכי חשוב שהיה כייף =]
QUOTE (ילדהמשומשו @ 17/07/2007) חחחחח כמה פעמים זה קורה לי שאני נכנסת בסוף עם חזייה ותחתונים 😛
שמחה שנהנת =]
חחח באמת?!?!!?
העיקר שנהנית מאמי ( :
חחחחחחחחחחח
איזה אומץץץ
שמחה שנהניתתת
חחח יפה לכם איזה ספונטיניות שמחה שנהנת מאמישלי
חחחח איזה כיייף לקרוא את זה מאמי
שמחה שנהננת (: ואיזה אמיצה חח
מתה עליכן בנות😊 ,על כולכן!
שמחה שנהנתת מאמי
ואיזה אמיצה חח 😊
חח גם אני נהנתי
יום חריג
אין ספונטניות יותר
חזרתי להיות כבדה😛