מורן את מדהימה!!!
גלושש
מאמי תהני המוןן!!
ואל תשכחי שאנחנו נתגעגע ה המוןןן
ותיהיי חסרה
לאן את טסה?
נאפי מדהימה אוהבת אותך!!
גלוווש שליייייייי תהני בובבה
אחת תעשי חיים אוהבת אותך המון המון!
נאפי!?
את הכי הכי!..
מדהימה אחת!
גלו'ש?
תהני נסיכה שלי!
אני אתגגע אלייך!
שמרי על עצמך!
אוהבת אותך
לא יודעת מי זו גל אבל תהני מאמי 😊 😉
מורני
אחות מדהימה שלי
כמות האהבה שיש לי כלפיך היא פשוט עצומה
את לא מבינה כמה ריגשת אותי
תודה תודה תודה על הכל
כמה כיף לי שיש לי אותך
אני אתגעגע המון, ואל נא שכחי לשלוח אסאמאסים😊
אני אוהבת אותך הכיי!!!!!
ולכולן- תודה רבה רבה😊
אני טסה לאוסטריה וטיפל'ה לגרמניה (יופי דו!)
אוהבת אתכן הכי שיש
מורני ימדהימה אחת!!
גללו'שש תהההני הכי הכי שאת יכולה
ותנצלי כל מאית שנייה!
שתהיה לך את הטיסה הכי הכי 😛
תעשי חיים משוגעים!
ותסובבי לכולם את הראשים ((=
אווהבת הכי הכי
כבר מתגעגעת!!!
מואההה ע נ ק י ת
מיכלו'ש
3>
מורני ימדהימה אחת!!
גללו'שש תהההני הכי הכי שאת יכולה
ותנצלי כל מאית שנייה!
שתהיה לך את הטיסה הכי הכי
תעשי חיים משוגעים!
😊
גלו'ששש מתה עלייך אחות מקסימה שלי
אין בעד מה אני שמחה שזה מצא חן בעינייך
תהני מלאכית אני אתגעגע אלייך מאודד מאמיי
ובבננות תודהה אני מאוהבתתתת בכןןןןן אוהבת
אתכן הכי בעולם מלאכיות שליי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורניי את מדהימההההה
גלושששששששששששששש כמה שאני אתגעגעעע
את תהיי חסרה לנווווו
אבל תהני מכלל דקההה
ותצלמי את עצמך כל שנייה מובן?!?!?!!?
ורק תחייכיייי
אוהבת אותךךך
נאפי שלי את מלאכית מדהימה!!!
וגלוששש המאמוש.? 😛
חחחח תהני מאמי 😁
תעשיי כיף וחיים חחחחח. 😁
תנצלי כול שנייה ודקה בשביל כיף 😛
ואני אתגעגע חחח😛
אוהבת אותך מלא. 😊
מורני י'מדהיייימה!@ 😊😊
גולייייי ,
טיסה נעימה 😊😊
תהני ותעשי חיייייייים =]
אוהבת P:
יש אנשים שיודעים לחיות נכון 😊
תהני באנה...
בנות שלי ואלעד 😊
תודה רבה רבה רבה רבה
אוהבת אתכם הכי בעולם!
ווווווווואי איזה כייייף לך 😊
תעשיי חיים מתוקה שלייי, תחזרי עם המון חוויות .. תעשי צחוקים ושטויוות ,
אבל תשמרי על עצממך (:
אוהההההבת אותתתתך 3>