חברה של אחות של חבר שלי מתחתנת שבוע הבא בע"ה...
אנחנו לא קרובות בכלל...ראיתי אותה פעמים ויצא לי לדבר איתה בקטנה כאילו..
היה לה חינה השבוע ולא באתי והיא שאלה עליי ואמרה לי לבוא לחתונה..
בגדים כבר יש לי...מכנס חום עד הברך גופיה לבנה יפה עם קיווצים וכפכף עם עקב סיכה עם קשירה..
הבעיה שאין לי מושג כמה כסף לשים לה...מה אתם אורמים?
לבד? ואתם לא קרובות בכלל?!
150. הכי טוב.
עם את לבד ואתם לא קרובות אז 150 זה מספיק
150
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (morand @ 17/07/2007) לבד? ואתם לא קרובות בכלל?!
150. הכי טוב.
😊 תהני בובה.
150..הבגדים נשמעים פצצה תהני מאמי
את באה עם חבר שלך שהוא ישים כסף וזה כאילו גם ממך.
תשימווו ביחד את וחבר שלך..
תביאי 150 ותשימי ביחד איתו במעטפה...:]]
נכון תוסיפי עם חבר שלך בסביבות ה150...
תהני ( :
להה איזה סרט
הלוואי שאנשים שלא מכירים אותי היו נותנים לי כסף XD
😎