ווווואווו 😮
איזה כאבי בטן!
אמא הכינה פריקסההה איזה טעים כמה אכלתי חעחעחע 😛
עכשיו כואב לי בטן! 😯
אבל ממש יאממי.. כמה שמן בסוף אני אהיה דובבבבבה 😕
יום נעים לכם נשמות שלי אוהבת אותכם! 😂
העיקר שהיה לך טעים נשמה!..==]
תשתי תה,בדרך כלל הכאב בטן עובר עם תה,זה מה שמורה שלי אמרה פעם חח
אוהבת אותך בובי
חח מזה מאמי?
שמחה שהיה לך טעים..
כנו שאומרים "בשביל להיות יפה צריך לסבול"
אז בטח בשביל שיהיה טעים צריך לסבול גם חח
חופיתי?
חחחחחח שמחה שהיה לך טעים יאמי 😛
ותרגישי טוב מאמי שלי 😁
יום מושלם שיהיה לך אוהבת אותך מלא 😁
חחח
העיקר נהנית
והיה טעים
הכי חשובב
תשתי
הבטן כבר תעבורר
אוהבת אותך יפםה שליי
אתה השמן הכי חמוד בעולםםםםםםםםםםםםםם 😂
חחחחח תודה יפות שלי אוהבת אותכם מרגישה יותר טוב מווווווווווואאאאה
איך באלי .. חחח
אמא שלי לא מכינה אבל הייתי אוכלת אצל ידיד שלי (:
שמחה שהיה טעים 😁
לאביו
יואוווו ראיתי ת'יאמייייי'
וחשבתי על פריכסההההה!!
אאאמאלה זה היה מפחיד :|||||
אמא שלי גם הכינה היום פריכסססססססה 😛 היה טעייייייים!!
שנינווש לאביו טנקס יפתי
מורנייייי יאאאאאאאא חחחחחחח איזה מגניב חחחחח אוהבת אותך!
מה זה מאמי?
ולבריאות אוהבת אותך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כמו לחם כזה ששמים בו סלט תפוחי אדמה עם ביצים וטונה..
אפשר סלט חיי.
סלט כרוב זה מזההההההה טעים..!
בקטנה ככה:
חומרים
1 לחמניה ארוכה או רבע ככר לחם לבן טרי
1 כף גדושה אריסה (רסק פלפלים טוניסאי)
סלט גזר מבושל חריף או סלט דלעת פיקנטי
1 לימון כבוש קטן, חתוך לקוביות
1 תפוח אדמה קטן מבושל, קלוף וחתוך לקוביות
1 ביצה קשה חתוכה לקוביות
מעט זיתים שחורים או ירוקים
4 כפות גדושות טונה משומרת בשמן ומסוננת
1 פלפלון חריף כבוש
אופן ההכנה
1. חוצים את הלחמנייה או מוציאים את התוכן הרך מרבע כיכר לחם לבן.
2. מורחים את הלחם או הלחמנייה באריסה, מוסיפים את שאר המרכיבים ומגישים.
יאמייי נשמע מזהה טעיםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חח פריקסה..יש לך צד טוניזאי?