זה כל-כך מוזר לי
אני לא יכולה להסביר בדיוק מה,אבל מוזר לי,הרגשה כזאת...שאי-אפשר להסביר
אני רק נזכרת בהכול,ומתחילה להבין דברים
הבן-אדם פשוט.... אוף עזבו..|:
פשוט...:\..אין מילים
אני מתגעגעת ,כל-כך מתגעגעת
דמעות,דמעות בעיניים 😢
האמת?! גמני לא מבינה ת'עצמי ובכלל ת'אנשים שנגד הגעגועים שלי אליו
😊
מאמי את צריכה להיות חזקה ולא עצובה..
את תעבירי את זה את תראי..
אני כבר לא יודעת אם זה טוב או רע
בשבילך לחשוב עליו..
אבל אני רוצה שפשוט תיהיי שמחה
ואם הוא עושה לך להרגיש רע
תנסי לא לחשוב עליו!
אוהבת אותך
יפה שלי !
איך פתאום שוב חדרת כך
לחלומות
לרגשות
לאהבה שהייתה
הרי שכחתי אותך,שכחתי מזמן
אבל רק הזכירו אותך
והנה שוב אני בוכה
QUOTE (hofit189 @ 17/07/2007) מאמי את צריכה להיות חזקה ולא עצובה..
את תעבירי את זה את תראי..
אני כבר לא יודעת אם זה טוב או רע
בשבילך לחשוב עליו..
אבל אני רוצה שפשוט תיהיי שמחה
ואם הוא עושה לך להרגיש רע
תנסי לא לחשוב עליו!
אוהבת אותך
יפה שלי !
אוף חופית
זה מצב כל-כך מסובך..:|
חשבתי שאני כבר לא אוהבת
עברה שנה שלמה..:\
אוהבת אותך נסיכה
למה
הכול
כל-כך
מסובך??!?.....
😢
מאמי את חייבת להיות חזקה
אסור לך להתייאש
תרימי את הראש ותלחמי
נכון שאולי את עוברת
תקופה לא קלה אבל אלה
מכשולי החיים
את תעברי אותם כמו גדולה
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 17/07/2007) מאמי את צריכה להיות חזקה ולא עצובה..
את תעבירי את זה את תראי..
אני כבר לא יודעת אם זה טוב או רע
בשבילך לחשוב עליו..
אבל אני רוצה שפשוט תיהיי שמחה
ואם הוא עושה לך להרגיש רע
תנסי לא לחשוב עליו!
אוהבת אותך
יפה שלי !
אוף חופית
זה מצב כל-כך מסובך..:|
חשבתי שאני כבר לא אוהבת
עברה שנה שלמה..:\
אוהבת אותך נסיכה
מאמי לאט לאט אל תחשבי על זה יותר מדי זה עושה לך רק רע😢
אוהבת אותךבובה שלי
אוהבת אותכן בנות
עכשיו הרבה יותר טוב לי (=
מווווואה 3>