זה ממש מוזר..
אבל אני כבר לא מרגישה שרע לי..
בחיים לא חשבתי שזה יעבור לי כל כך מהר..
כלומר עדיין קצת כואב לי לחשוב על זה ועליו..
אבל..יש לי הרגשה ממש טובה לגבי הכל😊
אני מרגישה...רגועה כזאת אפילו יותר טובה ונחמדה כלפי כלום , יותר סבלנית
ופשוט טוב לי עם עצמי...
וכולם כאלה חמודים איתי
חח המשפחה , החברים😊
וגם...
ואין לכם מושג כמה אני מודה לכם באמת עזרתם לי ותמכתם בי ( :
אוהבתתתתת אתכם ( :
כריס שלי?!
ואי
סוף סוף
טוב לך!
אני הכי שמחה בשבילך!
והלוואי והחיוך הזה ישאר אצלך תמיד
מגיע לך את הטוב!..
אי מאושרת בשבילך כל-כך!
תשארי שמחה ככה!
כמה שיותר!
אוהבת אותךךךךךךךך
כןןן הבעיה היא שאני יודעת שאם הוא יהיה עם ההיא האושר הזה יעלם תוך רגע \ =
בעע...
תוווודה רגינוש הלוואי וזה תמיד יהיה ככה ( :
אוהבת אותך..
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 17/07/2007) כןןן הבעיה היא שאני יודעת שאם הוא יהיה עם ההיא האושר הזה יעלם תוך רגע \ =
בעע...
תוווודה רגינוש הלוואי וזה תמיד יהיה ככה ( :
אוהבת אותך..
לא
אסור לו להעלם
כי הכול לטובה,מספיק סבלת ממנו
אז חאלס
הוא פגע בך מספיק
הגיע הזמן שלך להיות מאושרת!
מוואהה 3>
תגידי 555 חחח ושתמשיכי
להיות ככה מאמי כי מגיע לך
אני ממש שמחה לראות
שאת ככה חזקה וממשיכה
כי מגיע לך את כל הטוב שיש
אוהבת אותך מאוד ותמיד פה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 17/07/2007) כןןן הבעיה היא שאני יודעת שאם הוא יהיה עם ההיא האושר הזה יעלם תוך רגע \ =
בעע...
תוווודה רגינוש הלוואי וזה תמיד יהיה ככה ( :
אוהבת אותך..
לא
אסור לו להעלם
כי הכול לטובה,מספיק סבלת ממנו
אז חאלס
הוא פגע בך מספיק
הגיע הזמן שלך להיות מאושרת!
מוואהה 3>
כן אבל זה פשוט לא יהיה הוגן שאחרי כל מה שהוא עשה לי הכל יסתדר לו בנוסף להכל \ =
זה הדבר שאני הכי מפחדת ממנו | :
תודה מאמי ( :
3 >
מורנייייי חעחעח 5 5 5 :]
אוהבת אותך תודה ( :
שמחה שאת מרגישה שהכל בסדר מסביב ..!
שיהיה לך רק אושר :]
אוהבת אותך יפה שלי. 😎
גם אני אוהבת אותךךך חופיתי שלילילילי ( :
כריסי אין לך מושג כמה אני שמחה..כמה אני שמחה שהתגברת כל כך מהר..את גדולה מהחיים
איך אני זוכר את ההרגשה הזאת .....
שיהיה לך בכיף !!
ושהיא לא תעבור לך לעוולם !!
QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) כריס שלי?!
ואי
סוף סוף
טוב לך!
אני הכי שמחה בשבילך!
והלוואי והחיוך הזה ישאר אצלך תמיד
מגיע לך את הטוב!..
אי מאושרת בשבילך כל-כך!
תשארי שמחה ככה!
כמה שיותר!
אוהבת אותךךךךךךךך
אוהבת אותך נסיכהה!!
אחחח סוף סוף קצת שקט ממך...קצת נחת...
חחחחחח 😁
תוווודה נשמות שלי ( :
אלעד?
שתוק😛