QUOTE (לוחם_אור @ 17/07/2007) תניי תמונה שלכם ביחד ותעלי לאתר.....
חחחח למה?!
בנוווווווות אתן הכי מדהימות שיש
מורני, שני, טוניטה, רגיי, כריס, לינור, ליאורי, חופיתי, ליפז
לוחם אור חח, כרמיתי, טאאאארוש, מאי -
תודה על הכללל איזה משמח לקרוא מה שכתבתם !! אוווהבת(:





