אני יחסית בהלם מעצמי .
הלכתי לישון בחמש בבוקר
קמתי ב9 וחצי
ישנתי 4 וחצי שעות
אבל מה לא עושים בשביל אוכל ? XD
חחחחחחחחחחחחחחחח
אז מתוקיייייז
שיהיה לכם בוקר קקקקסום !
ואחלהההההה של יום !! (:
שמרו על עצמכם !
חחח וואייי שני משוגעת לכי לישון ( :
שני
שני
לכי תנוחי,תשלימי שעות שינה
ובתאבון כמובן!
אוהבת אותך =]
אני ישלים שעות שינה בלילה היום שלי עוד ארוך D:
חח מצחיקה
פעם קרא לי שהלכתי לישון ב7 וקמתי ב9 וחצי
והייתי הכי עירנית שיש
אולי בצהריים תרגישי את העייפות
שיהיה לך יום טוב יפתי😊
חחח בתאבון מותק
פעם קרה לי בלילה לא נרדמתי אז הייתי במחשב אז םתום אני רואה כבר בוקר חח
אז לא הלכתי לישון בהתחלה הייתי הכי ערניית בעולם
אחר כך בערב נשפכתי
חחח
יש לי מרץ (: עדיין לא עייפה D:
היה טעים 😛
חחחחחחחח לבריאות מאמי
שיהיה לך יום מקסים
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
להההה אפילו הפלסטר ורוד 😕
תודה מורני לאביו
הדר לכי תישני על האף תודיעי לי עם זה כואב 😛 חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אישה למה את ככה שנה הבאה אני כבר עושה ניתוח 😁
QUOTE (הדריק @ 17/07/2007) מה אישה למה את ככה שנה הבאה אני כבר עושה ניתוח 😁
חחחחחחחחחחחחח 3>
חחחחח חמודה אאאחת אוהבת אותך שניניניני 😊