אווווף אוווף ואווווף
כבר אין לי כוח לכלום!!!!!!
בחיים לא הרגשתי במצב שאני עכשיו!!
מקוווה שזה יעבור מהר
ושהתקופה הזאתי תעבור
נמאסס ליי!!!
פשוט מהההכככל!!!
עפתי לעבודה
יום טוב עד כמה שהוא יכול להיות
יאאאאאאא מאמי שלי מה קרה נסיכה?!
תהיי חזקה הכל יעבור ויסתדר
יש לנו שיחה חשובה אני רואה
תרימי את הראש תצאי עם חיוך
לעבודה זה קצת יאוורר אותך
אוהבת המון ותמיד פה בשבילך
שולחת לך חיבוק ענקי ותהיי גיבורה כמו שאת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נסיכה את תראי שזה יעבור!!
אני יודעת שזה מרגיש שנמאססס
אבל אל תוותרי
זה רק מחשל אותנו
יהיה בסדר!
אוהבת אותךךך
מיכלי!??!?!?!???
בובי שלי!?
מה קרה?
את תראי שהכול יסתדר!
התקופה תעבור,
כמה שזה נראה קשה
התקופה הטובה תבוא אלייך!
תזכרי שאני אוהבת אותך הכי הכי הכי הכי בעולם!
ותמיד כאן בשבילך
מוווווווווווואה 3>
לא משנה מזה..זה מן מצברוח כזה..הכל יעבוררר
כלום לא יעבור, אולי יגמר
וזה לא נגמר לטוב!
למרות שאומרים שכל דבר לטובה
כבר נמאס לי!!
אווף זה לא עובר זה
כבר יותר מדי זמן!!!!
פשוט נמאססס!!!
😠
מיכלי שלי?!
אני לא רגילה לראות את מיכלי שלי עצובה!
תשמעי
כמה שקשה להאמין בטוב
ושהתקופה הטובה תבוא
את חזקה
את תעברי את המכשולים הלאה
את תראי
כמו גדולה!
אל תתני לדברים לבאס אותך!
זה גורם לך להיות מבואסת..
ולא
לא
לא
מרשה לך!
ולמה?
כי אני אוהבת אותך
ורוצה שתיהי מאושרת
מוווואההההה3>
תודה מההמת שלי
חולה עליך רגינה!
אבל זה כבר חזק ממני!
אופטימות לא עוזרת פה בכלום
ואני מנסה!!
וכלום לא מצליח!!!
אני רוצה שזה יעבור כבר!
שיחלוף שיגמר
ואם זה נגמר אז לתמיד!!!!!!
ושלא אחרי חודש זה יחזור!!
כי פשוט נמאסס לי
מכל השחקים האלה!!!!
😠
נ מ א ס ס ס ס ס
כן מגיע הרגע בחיים
שאין כבר משמעות לאופטימיות
הטוב נראה כל-כך רחוק
זה סימן שצריך להמשיך הלאה
כמה שקשה
כמה שזה בלתי-אפשרי
החיים ממשיכיים
ואנחנו נתקלים בכשלונות רבים,תקופות רעות
אבל בסוף?!
עוברים הכול!
אין ברירה,הטוב חייב להגיע
את תראי
רק תחייכי,
תעשי דברים שגורמים לך לאושר,
תאהבי,
תשמחי,
ותזכרי
שאני פה בשבילך תמיד
אוהבת אותך בובית שלי
QUOTE (רגייי @ 17/07/2007) כן מגיע הרגע בחיים
שאין כבר משמעות לאופטימיות
הטוב נראה כל-כך רחוק
זה סימן שצריך להמשיך הלאה
כמה שקשה
כמה שזה בלתי-אפשרי
החיים ממשיכיים
ואנחנו נתקלים בכשלונות רבים,תקופות רעות
אבל בסוף?!
עוברים הכול!
אין ברירה,הטוב חייב להגיע
את תראי
רק תחייכי,
תעשי דברים שגורמים לך לאושר,
תאהבי,
תשמחי,
ותזכרי
שאני פה בשבילך תמיד
אוהבת אותך בובית שלי
עם רגינוש מאמי מילה במילה יהיה בסדר בסוף אל תדאגי
השאלה מתי הסוף ??
ארר
נקווה לטוב!!
אם זה לא טוב סימן שזה לא הסוף
כי בכל סוף טוב,הכול טוב
אוהבת אותך
מאמי הכי חשוב שתקווי לטוב ויהיה טוב..
השאלה עד מתי כולנו שואלים אבל לאט לאט מאמי ..
את תראי הזמן יעשה את שלו !
לאב יו ! 😛
אני לא רואה את הטוב אצלי קרב!!
מפעם לפעם הוא רק מתרחק
וברגע שאת חושבת הינה הכל הולך להסתדר איזה כייף
משהו' חייב להרוס , אין באמת
שכבר נמאסס לי!!
לא רוצה להלחם בזה
זה לא דבר אפשרי להלחם לבד!!
וכבר נשבר לי !!!
וממש נמאס לי
מכל הדברים האלה!!!!
אני יודעת שאומרים שכל מה שקורה לטובה
ומה שצריך לקרות פשוט קורה
יודעים מה את הטוב בדבר אני כן רואה!!!!
אבל למה אם מהתחלה זה היה צריך לקרות???????
למה כל זה קרה!!????????????
למההההה, בשביל שהיה עצוב בלב!!!
עזבו נמאס לי כבר!!!!!
נקווה שיעבור!!!
ונקווה לטוב!!
אני שולחת לך חיבוק ענקי
אוהבת אותך יפה שלי