"אמרת שניגמר,
שיותר אי אפשר ...
להיות ביחד .
בכיתי כל-כך , כי אהבתי אותך .
כי רציתי להיות... שלך ,
כן, רציתי להיות איתך !
אל תלכי , תני עוד סיכוי לאהבה .
אל תתרחקי , הישארי איתי... ל נ צ ח
אני אוהב אותך לבטח .
אמרת שנגמר,
שיותר אי אפשר ...
להיות ביחד .
אל תלכי , תני עוד סיכוי ל א ה ב ה .
אל תתרחקי ,
כי היית כל-כך קרובה אלי ...
קרובה אולי , י ו ת ר - מ ד י ! " :|
- - -
[שעה- 6:45 בבוקר]
עוד לילה בלי שינה. . .
כ"כ הרבה מחשבות ובילבול . 😕
יותר מאוחר עבודה ,
בוקר & יום טוב -
לילה טוב לי .
זה לא טוב שאתה לא ישן מאמי
תהיה חזק ותתן לעצמך לישון
לגבי הבילבול זה דבר שיסתדר
תעשה סדר במחשבות
הכל יהיה טוב רק תאמין בזה
שולחת חיבוק ענקי
עבודה נעימה ויום טוב
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עם מורן
שינה עושה טוב למחשבות
היא נותת למוח לנוח קצת
אל תפגע בבריאות שלך!
יהיה טוב!
אתה תראה!!!
עם מורני וליאור ^^
תנסה לנוח
השינה תסתדר לך את כל מה שיש בראש
המחשבות ,הבלבול,הדברים שאתה לא יודע
צריך לחשוב על ראש נקי
בלי הרבה עייפות ולחץ מסביב
ואהבה?
אהבה תבוא,אתה תראה@
כי אתה מדהים!
מוואה3>
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) זה לא טוב שאתה לא ישן מאמי
תהיה חזק ותתן לעצמך לישון
לגבי הבילבול זה דבר שיסתדר
תעשה סדר במחשבות
הכל יהיה טוב רק תאמין בזה
שולחת חיבוק ענקי
עבודה נעימה ויום טוב
אוהבת המון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
מוכרת ההרגשה 😢 יותר מידי מוכרת.
QUOTE (טליוש_המאמוש @ 17/07/2007) מוכרת ההרגשה 😢 יותר מידי מוכרת.
😕 😕
עדיף שתיתן לגוף שלך לנוח ככה פחות מחשובת..
ואתה תראה שהכל יהיה בסדר 😊
גמני לא ישנה בלילות ]: עד 4 לפחו ת
]]];
מאמי אין סיבה שלא תישן בגללה
אתה צריך לישון בשביל שיהיה לך כוח אחר כך
אחרת אתה לא תתפקד ואז אתה תחשוב עליה יותר
ותשמע אם היא ויתרה אל תרדוף.. אם אתה אוהב אותה.. תשחרר אותה
ואל תדאג יהיה טוב:]
מילה של בר
אתה באמת צריך לישון כי זה מה זה לא בריא
השינה נותנת למווח להירגע
להתארגן על עצמו....
אם יהיו לך שעות שינה מבולבלות
אתה עלול לאבד כיוון...
זה גוורם להרבה חסרונות ביום .....
היה תוכנית לא מזמן על זה ...
אם מישהו ראה .
חחחח תוודה לכולם על התגובות (:
ובקשר לשינה,
זה לא שאני לא ישן בגללה..
סתם אני לא מצליח להירדם ונחמד לי להיות ער בלילה..
אני משלים שעות שינה ביום. חחח ;]
ובקשר אליה,
אנחנו לא ממש אוהבים ולא ממש ביחד,
מסוובך...
בכל אופן, שווב.. תודה =]
היייתי .