אין אנשים מסובכים..יש אנשים שמסבכים אני לא יודעת מה עובר עליך מאמי אבל זה יעבור כמו שזה הגיע במהירות..אם את צריכה לדבר או משהו אני תמיד פה..
מאמי האנשים האלה כנראה לא שווים אותך!!
תני חיוך הכל לטובה😊
באמת תיהיי אופטימית 😊
אוהבתאותך!
QUOTE (מאוכזבת @ 17/07/2007) אין אנשים מסובכים..יש אנשים שמסבכים אני לא יודעת מה עובר עליך מאמי אבל זה יעבור כמו שזה הגיע במהירות..אם את צריכה לדבר או משהו אני תמיד פה..
אני מסכימה עם מה שסופה שלי כתבה
את צריכה להיות חזקה נסיכה
הכל יסתדר יבוא הטוב את תיראי
אוהבת אותך ותמיד פה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולי את מרגישה רייקנות, כי אולי המשכת הלאה?
את צודקת את חזקה ואופטימית ותמשיכי להיות ככה!
כל דבר מחשל אותנו
ועברת הרבה
אל תתני לזה לפרק אותך
אני איתך תמיד ואוהבת אותךך
QUOTE limaori-כנראה שכן באמת עברתי הרבה עם כול התקופה
אני חזקה אופטימית מקווה מתפפללת שיהיה טוב שהיא תבריא בעזרת השם!
ולזה אני לא יתן לפרוק!
ליאורוש תודה מאמי שלי אוהבת אותך מלא.
את חזקה ואת תעברי את זההה
ביחד!
אוהבת אותךך יפה שלייי
ליפי את לא מסובכת
את עוברת הרבה
ואני יוודעת שיהיה טוב
כי מגיע לך טוב
אוהבת אותך מלא יפה אחת
תהיי אאופטימית ושתדלי לראות את הצד הטוב של הדברים
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,