|
|
|
"בסכ"ה ביקשתי ממך לקחת 2 מגבות ללמעלה, ואת לא יכולה?!
את אנוכית וחושבת רק על עצמך!!
המשפחה עוברת עכשיו משבר עצום,
שלא רק משפיע עליו,
אבל גם על כל המשפחה!
וכל מה שאת יכולה לחשוב על,
זה את ואת ואת!!
זה הבית שלי,
אני נותת לך המון ממנו,
ואפילו 2 מגבות את לא יכולה להעלות למעלה?!
את חייבת לעשות מכל דבר מהומה?!
תגידי, אין בך טיפת רגש?!
אז אולי יש לך גם מצב רוח רע,
כי את מרגישה שבגדת בו,
שסיפרת לנו,
אבל כולם עוברים את זה!
ואת חייבת לעזור בבית עכשיו,
ולהפסיק לחשוב על עצמך!"
אוףףף, היא לא מבינה?!
כמה אפשר עוד לנסות להסביר לה, שכל מה שהיא חושבת עליו,
זה אח שלי ואח שלי.
אני מבינה שרק עכשיו הם גילו שהוא מכור,
ואני מבינה שקשה להם,
אבל גם לי קשה!
גם אני צריכה קצת יותר התעניינות!
הורג אותי שכל מה שהם מדברים איתי ביומיים האחרונים,
זה "איפה הוא?" ומנסים לסחוט את כל המידע שיש לי על הסמים שהוא לקח.
(לא משנה שכבר אמרתי 100 פעם שסיפרתי כל מה שאני יודעת!!)
אה, וגם מבקשים שאני אעשה עבודות בבית!
כאילו, לא אכפת לי לעזור והכל,
אבל פשוט נמאס לי!
אני גם רוצה קצת תשומת לב,
קצת הערכה, קצת חיוך.
משו..
נמאס לי שהם אומרים "עכשיו כל מה שאנחנו יכולים לחשוב עליו, זה אח שלי.."
יש לכם עוד ילדים!
תתייחסו אלינו! תשימו לב למה שאנחנו עושים בשבילכם!!
היא באה אלי ביציאה "לא עשית כלום בבית היום! קחי את המגבות למעלה"
אז אמרתי שעשיתי מלא, וזה ממש נחמד שהיא לא שמה לב,
והיא מתחילה לצרוח ולהתעצבן שאני לא עושה כלום.
אוף!! אפילו חיבוק היא לא נתנה לי הבוקר!!
אני הייתי צריכה לבוא אליה ולתת לה!
היא שאלה היום אם היא אמא רעה,
שכנעתי אותה שלא.
אבל בתכלס, אני יודעת שקשה לה והכל,
אבל היא צריכה לזכור שיש לה עוד ילדים!
שאנחנו גם צריכים קצת להרגיש שיש אמא!
אז מה אם היא נשארה היום בבית ולא הלכה לעבודה,
זה היה בשביל לפקח עליו,
ולרגע לא הרגשתי שזה בגלל שהיא רוצה להיות איתנו!
אוף, בבקשה אל תגידו לי לדבר איתה- דיברתי.
היא אמרה שאני אטומה ואנוכית.
לא אכפת לה ממני כרגע.
ואני יכולה להבין את זה, אז אל תנסו להסביר לי את זה,
זה סתם יעצבן ויציק לי יותר,
אבל אוףףף, אני כ"כ צריכה את החיבוק האימהי!!
אני מרגישה שבגדתי בו, בחבר הכי טוב שלי, אח שלי.
גם לי כואב, גם אני לא מפסיקה לחשוב על זה.
אבל למישו אכפת מזה?!
לא!!!!! פשוט לאאאאאא!!!
אוףףףףףףףףףףףףףףףףףף
דיי. נמאס.
פשוט בא לי לקפוץ מהגג וזהו.
אולי ככה יתייחסו אלי קצת.
(ואל תנסו לשכנע אותי לא לעשות את זה..
אני בחיים לא יעשה את זה,
פחד גבהים..
פשוט זה מה שבא לי עכשיווו!!)
אררררררררררררררר😢
מאמי לפי מה שכתבת המשפחה שלך באמת במשבר כרגע,
קודם כל בקשר לסדר בבית במצב שההורים שלך נמצאים והם בטח מרגישים שהם לא יכולים לפתור אז הם נטפלים לדברים הקטנים אבל אני בטוחה שאם תקחי אויר תביני שזה לא אישית נגדך,כל הכבוד לך שאת מסדרת אבל אל תצפי שבאותה שנייה הם יגידו תודה ואם הם לא שמים לב זה באמת לא מרוע.
ובקשר לזה שגם את צריכה תמיכה תנסי לשבת עם אמא שלך נגיד איזה חצי שעה ולהסביר לה שאת מבינה שהמצב לא הכי טוב אבל את צריכה את החיבוק שלה,תהיי כנה איתה.
מקווה לטוב
ואני בפרטי בשבילך
יהיה טוב 3>
לקפוץ מהגג?..
זה בכלל לא פתרון!
שכחי מזה מאמי!
כמה קשה להתמודד עם בעיות במשפחה והכול
אני מבינה אותך
אבל את צריכה לתמוך
לעודד אותם
להיות לצידם ברגעים הקשים
ברגעים של משבר כמו שקראתי שיש לך בבית
לא שמים לב לפעמיים שפוגעים באנשים הכי יקרים לנו,אפילו יקרים מהכול!
את צרירכה להיות חזקה
לעבור את התקופה הזאת יחד עם המשפחה!
לתמוך בהם בדרך אפשרית
ולא להיפגע מכל דבר,כמה שקשה לא להיפגע,אל תיפגעי
כי אין ברירה
תיהי חזקה
תעברי את התקופה הזאת
תתפללי לאלוהים שיהיה טוב,אני בטוחה שהוא יעזור לכם לצאת קצת מזה
ובכלל לצאת מהכול
תקווי לטוב
תקחי הכול בפרופורציות
וכמו שאמרתי
ברגעים כאלה לא שמים לב
במי הכי פוגעים
וזה הדבר הכי כואב
במיוחד אלה שנפגעים!
תיהי חזקה
הכול יעבור בעעזרת השם!
אוהבתת 3>
QUOTE (shelyso @ 16/07/2007) מאמי לפי מה שכתבת המשפחה שלך באמת במשבר כרגע,
קודם כל בקשר לסדר בבית במצב שההורים שלך נמצאים והם בטח מרגישים שהם לא יכולים לפתור אז הם נטפלים לדברים הקטנים אבל אני בטוחה שאם תקחי אויר תביני שזה לא אישית נגדך,כל הכבוד לך שאת מסדרת אבל אל תצפי שבאותה שנייה הם יגידו תודה ואם הם לא שמים לב זה באמת לא מרוע.
ובקשר לזה שגם את צריכה תמיכה תנסי לשבת עם אמא שלך נגיד איזה חצי שעה ולהסביר לה שאת מבינה שהמצב לא הכי טוב אבל את צריכה את החיבוק שלה,תהיי כנה איתה.
מקווה לטוב
ואני בפרטי בשבילך
יהיה טוב 3>
אני ממש לא מצפה שיגידו לי תודה!
אבל שלא יטפלו לדברים הקטנים!
שיפסיקו להעיר על כל דבר!
הם לא צריכים להוציא עלי כעסים.
עזבי לא מעריכים, הם בכלל לא מתייחסים אלי!!
וניסיתי לדבר,
היא מבינה שאולי גם עלי עובר משו,
אבל כרגע אני לא מה שמעסיק אותה.
אלא אח שלי.
QUOTE (רגייי @ 16/07/2007) לקפוץ מהגג?..
זה בכלל לא פתרון!
שכחי מזה מאמי!
כמה קשה להתמודד עם בעיות במשפחה והכול
אני מבינה אותך
אבל את צריכה לתמוך
לעודד אותם
להיות לצידם ברגעים הקשים
ברגעים של משבר כמו שקראתי שיש לך בבית
לא שמים לב לפעמיים שפוגעים באנשים הכי יקרים לנו,אפילו יקרים מהכול!
את צרירכה להיות חזקה
לעבור את התקופה הזאת יחד עם המשפחה!
לתמוך בהם בדרך אפשרית
ולא להיפגע מכל דבר,כמה שקשה לא להיפגע,אל תיפגעי
כי אין ברירה
תיהי חזקה
תעברי את התקופה הזאת
תתפללי לאלוהים שיהיה טוב,אני בטוחה שהוא יעזור לכם לצאת קצת מזה
ובכלל לצאת מהכול
תקווי לטוב
תקחי הכול בפרופורציות
וכמו שאמרתי
ברגעים כאלה לא שמים לב
במי הכי פוגעים
וזה הדבר הכי כואב
במיוחד אלה שנפגעים!
תיהי חזקה
הכול יעבור בעעזרת השם!
אוהבתת 3>
אני כ"כ אוהבת אותךךך!!
וממש הרגשתי שאת מבינה,
וזה מעודד.
פשוט רע לי עם היחס הזה.
אני עוברת את זה עם המשפחה,
מעודדת והכל.
אבל הם לא שמים לב לזה בכלל.
לא רואים שאני משתדלת כ"כ.
מנסה להיות בבית הרבה בשבילם.
הכל אני מנסה לעשות בשביל לתמוך!
ולא אכפת להם!
והם נטפלים בקטנות!
אררררררררררר😢
QUOTE (-anonimi- @ 16/07/2007) QUOTE (רגייי @ 16/07/2007) לקפוץ מהגג?..
זה בכלל לא פתרון!
שכחי מזה מאמי!
כמה קשה להתמודד עם בעיות במשפחה והכול
אני מבינה אותך
אבל את צריכה לתמוך
לעודד אותם
להיות לצידם ברגעים הקשים
ברגעים של משבר כמו שקראתי שיש לך בבית
לא שמים לב לפעמיים שפוגעים באנשים הכי יקרים לנו,אפילו יקרים מהכול!
את צרירכה להיות חזקה
לעבור את התקופה הזאת יחד עם המשפחה!
לתמוך בהם בדרך אפשרית
ולא להיפגע מכל דבר,כמה שקשה לא להיפגע,אל תיפגעי
כי אין ברירה
תיהי חזקה
תעברי את התקופה הזאת
תתפללי לאלוהים שיהיה טוב,אני בטוחה שהוא יעזור לכם לצאת קצת מזה
ובכלל לצאת מהכול
תקווי לטוב
תקחי הכול בפרופורציות
וכמו שאמרתי
ברגעים כאלה לא שמים לב
במי הכי פוגעים
וזה הדבר הכי כואב
במיוחד אלה שנפגעים!
תיהי חזקה
הכול יעבור בעעזרת השם!
אוהבתת 3>
אני כ"כ אוהבת אותךךך!!
וממש הרגשתי שאת מבינה,
וזה מעודד.
פשוט רע לי עם היחס הזה.
אני עוברת את זה עם המשפחה,
מעודדת והכל.
אבל הם לא שמים לב לזה בכלל.
לא רואים שאני משתדלת כ"כ.
מנסה להיות בבית הרבה בשבילם.
הכל אני מנסה לעשות בשביל לתמוך!
ולא אכפת להם!
והם נטפלים בקטנות!
אררררררררררר😢
תשמעי ברגעים האלה כל-כך קשה
להסתכל אפילו על הדברים הקטנים ביותר שעושים להם טוב
הם רואים את הטוב שאת עושה
אבל לא מעריכים אותו
כי הם עוברים משו הרבה יותר גדול מזה
משו שקשה,דרךב ארוכה
מכשול שמפיל אותם
וכל הכבוד לך על התמיכה שלך,העזרה שלך
את מדהימה
את תרראי
הכול יסתדר על הצד הטוב ביותר
רק תתפללי וזה יבוא!
אוהבת אותך
QUOTE (-anonimi- @ 16/07/2007) [/QUOTE]
אני ממש לא מצפה שיגידו לי תודה!
אבל שלא יטפלו לדברים הקטנים!
שיפסיקו להעיר על כל דבר!
הם לא צריכים להוציא עלי כעסים.
עזבי לא מעריכים, הם בכלל לא מתייחסים אלי!!
וניסיתי לדבר,
היא מבינה שאולי גם עלי עובר משו,
אבל כרגע אני לא מה שמעסיק אותה.
אלא אח שלי.
אני מבינה את ההרגשה שלך מאמי,אבל אני בטוחה שהם לא עושים את זה מרוע
תנסי לרגע להבין מה עובר להם בראש.
אני מבינה כמה זה פוגע בך ואני מבינה שזה לא מגיע לך אבל יש משבר כרגע במשפחה וזה משהו טרי אז התנהגות של אנשים משתנה קצת.
ואת באמת לא צריכה להתייחס לכל דבר קטן היא צעקה על המגבת פשוט תעבירי הלאה - הרי ברור שזה לא באמת הקטע של המגבת אלא תסכול ממה שעובר עליכם.
אולי תכתבי לה חלק ממה שכתבת פה,או בצורה אחרת שהיא תבין מה את מרגישה
ואם לא תתני לעצמך ולהם קצת זמן לעקל את מה שקורה ולראות איך מתומדדים עם זה.
3>
QUOTE (shelyso @ 16/07/2007) -anonimi-,16/07/2007 כתב/ה:
אני ממש לא מצפה שיגידו לי תודה!
אבל שלא יטפלו לדברים הקטנים!
שיפסיקו להעיר על כל דבר!
הם לא צריכים להוציא עלי כעסים.
עזבי לא מעריכים, הם בכלל לא מתייחסים אלי!!
וניסיתי לדבר,
היא מבינה שאולי גם עלי עובר משו,
אבל כרגע אני לא מה שמעסיק אותה.
אלא אח שלי. [/QUOTE]
אני מבינה את ההרגשה שלך מאמי,אבל אני בטוחה שהם לא עושים את זה מרוע
תנסי לרגע להבין מה עובר להם בראש.
אני מבינה כמה זה פוגע בך ואני מבינה שזה לא מגיע לך אבל יש משבר כרגע במשפחה וזה משהו טרי אז התנהגות של אנשים משתנה קצת.
ואת באמת לא צריכה להתייחס לכל דבר קטן היא צעקה על המגבת פשוט תעבירי הלאה - הרי ברור שזה לא באמת הקטע של המגבת אלא תסכול ממה שעובר עליכם.
אולי תכתבי לה חלק ממה שכתבת פה,או בצורה אחרת שהיא תבין מה את מרגישה
ואם לא תתני לעצמך ולהם קצת זמן לעקל את מה שקורה ולראות איך מתומדדים עם זה.
3>
ברור שזה לא מרוע..
אבל הם פשוט לא מנסים לחשוב גם מה עובר עלי!!
בגדתי באמון של החבר הכי טוב שלי!
הבנאדם שבחיים לא תיארתי לעצמי ודימיינתי שאני איכשהו ישקר לו!
שיקרתי לו!
סיפרתי לו!
הם לא מבינים שאני אוכלת את עצמי מבפנים?!
להם יש אחד את השני!
הם יכולים להתייעץ ולחלוק אחד עם השני!
לי אין עם מי לדבר!
אין מי שיבין אותי באמת!
שיבין את הכאב הזה שיש בי.
לא רק שאח שלי מכור לסמים,
אלא גם שיקרתי לו! בגדתי באימון שלו!!
ואין לי עם מי לדבר!
אז שיפסיקו להסתכל רק על עצמם והכאב שלהם,
ויראו שגם לי כואב!
שאני משתגעת מרוב כאב!
שאני כבר לא שפויה מרוב הכעס שלי על עצמי!
שאני מתה מזה!
שאני מרגישה שיריתי בעצמי!!
לא מספיק שחצי ממני מסתמם לו ומתמכר,
אלא גם אני בוגדת בעצמי!
ובניגוד אליהם, אין לי עם מי להתייעץ,
אין מי שיבין אותי באמת! שיזדהה..
אבא בא לכאן עכשיו (חדר מחשב)
וניסה לדבר,
אבל הוא לא יבין אותי!
הוא גם פתח את השיחה בזה שאני מקניטה את אמא ומתגרה בה.
הוא אמר שכשאני רוצה,
לומר לו או לאמא והם ישמחו לשבת איתי
ולתת לי לפרוק.
אבל זה לא מה שאני צריכה!
אני פשוט רוצה שגם איתי הם יהיו עדינים!
שיבינו שגם לי יש פצצה בלב,
שאני מתפוצצת עוד דקה.
שאני הכי מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות עם עצמי!
אני רוצה לדבר עם מישו בגילי!
מישו שיבין מה עובר עלי!
הם בחיים לא יבינו!
רק תיאורתית. הם מבינים כמו שאתם מבינים.
שאני אומרת שכואב ומסבירה למה,
הם מבינים. אבל לא יכולים להיזדהות.
כי הם עוברים את זה מנקודת מבט אחרת.
הלוואי שיכלתי לדבר עם אח שלי!
לומר לו שאני יודעת מה קורה איתו עכשיו!
אין לו מושג שאני יודעת בדיוק מה קורה איתו!
שהוא הלך לרופאה היום, בגלל זה.
ומחר לירושלים, לא בשביל לכייף, כמו שהוא תירץ לי,
אלא בשביל מכון גמילה!
למה אני פשוט לא יכולה לדבר איתו?!
לחבק אותו! שנוכל לנחם אחד את השני.
העולם הזה כ"כ פייר..
סורי אם התגובה הזו יצאה מבולבלת וחורשת, אני ממש בוכה כרגע, אז אני אפילו לא יודעת מה כתבתי.
מה שהידיים כותבות- זה מה שיצא.
מאמי אם באלך לדבר איתי בפרטי או באייסי 348421222
כל כך כואב לראות כמה את כאובה ורע לך והלוואי שהייתי יכולה להיות לידך לתת לך חיבוק,
אני יודעת שאני לא יכולה להרגיש את מה שאת מרגישה עכשיו וגם לא להבין במאה אחוז
אבל אני יכולה לנסות לעזור...
ונראלי שההורים שלך באמת לא מתכוונים תנסי להיות חזקה ותני להם כמה ימים להתאפס על עצמם ובאמת תנסי לדבר איתם גם אם בשנייה הראשונה זה לא יילך בדיוק אבל יכול להיות שזה ישנה משהו.
מקווה לטוב
3>
מאמי..אני לא אגיד לך לדבר איתה..אני אגיד לך לא להקשיב למה שהיא אומרת כי אסור לשפוט דברים של אדם בשעה שקשה לו אני מבטיחה לך שהיא לא מתכוונת ומעריכה שסיפרת לה ושאת עוזרת בבית פשוט לפעמים במקום להגיד תודה יוצא להם משהו מגעיל כי אין להם איפה להוציא את העצבים..אני מבטיחה לך שהמשבר יעבור והכל יהיה בסדר..קצת אמונה אל תתייחסי לדבריה כי קשה גם לה בתור אמא,תתני לה לשחרר קיטור ואל תגידי מילה ואל תיקחי ללב..את תראי שהכל יסתדר
QUOTE (מאוכזבת @ 16/07/2007) מאמי..אני לא אגיד לך לדבר איתה..אני אגיד לך לא להקשיב למה שהיא אומרת כי אסור לשפוט דברים של אדם בשעה שקשה לו אני מבטיחה לך שהיא לא מתכוונת ומעריכה שסיפרת לה ושאת עוזרת בבית פשוט לפעמים במקום להגיד תודה יוצא להם משהו מגעיל כי אין להם איפה להוציא את העצבים..אני מבטיחה לך שהמשבר יעבור והכל יהיה בסדר..קצת אמונה אל תתייחסי לדבריה כי קשה גם לה בתור אמא,תתני לה לשחרר קיטור ואל תגידי מילה ואל תיקחי ללב..את תראי שהכל יסתדר
מסכימה איתך בכל מילה..
תיהיי חזקה מאמי .
QUOTE (רגייי @ 16/07/2007) לקפוץ מהגג?..
זה בכלל לא פתרון!
שכחי מזה מאמי!
כמה קשה להתמודד עם בעיות במשפחה והכול
אני מבינה אותך
אבל את צריכה לתמוך
לעודד אותם
להיות לצידם ברגעים הקשים
ברגעים של משבר כמו שקראתי שיש לך בבית
לא שמים לב לפעמיים שפוגעים באנשים הכי יקרים לנו,אפילו יקרים מהכול!
את צרירכה להיות חזקה
לעבור את התקופה הזאת יחד עם המשפחה!
לתמוך בהם בדרך אפשרית
ולא להיפגע מכל דבר,כמה שקשה לא להיפגע,אל תיפגעי
כי אין ברירה
תיהי חזקה
תעברי את התקופה הזאת
תתפללי לאלוהים שיהיה טוב,אני בטוחה שהוא יעזור לכם לצאת קצת מזה
ובכלל לצאת מהכול
תקווי לטוב
תקחי הכול בפרופורציות
וכמו שאמרתי
ברגעים כאלה לא שמים לב
במי הכי פוגעים
וזה הדבר הכי כואב
במיוחד אלה שנפגעים!
תיהי חזקה
הכול יעבור בעעזרת השם!
אוהבתת 3>
מסכימה מילה במילה
אסור לך להישבר
נכון את במשבר אבל אתם
תצאו ממנו
הכל בחיים עובר מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את עשית את זה לטובתו
את יודעת מה היה קורה אם לא היית מספרת?
היית רוצה שזה יחריף
אני מבינה את הקטע שכל ההתמקדות היא באח שלך
לדאוג לו
וזה באמת מצב שכן צריך לתמוך ולדאוג לו
אבל את גם צריכה את היחס הזה
ותדרשי אותו מאמא שלך
כל אחת צריכה את החיבוק מאמא
אני יודעת שקשה לך
אבל את צריכה להיות ליד אח שלך
הוא זקוק לזה!
הוא עובר תקופה כל כך קשה
ולמרות שאת מרגישה שבגדת בו,
את ממש לא!
וזה לא אומר שאת לא יכולה להיות לצידו , ואיתו
המצב קשה אבל אני מאמינה שהוא ישתפר
תני לזמן לעשות את שלו!!!!
ואל תשמרי בלב
תפרקי
גם אם זה פה!!!
אם בא לך אני גם בפרטי😊
אוהבת אותךךך
תזכרי שמה שאת עשית היה להציל אותו!! שלא תחשבי אחרת! ותזכרי מה כתבתי לך למעלה תהיי חזקה ואל תיקחי ללב כלום כי כל אחד מדי פעם צריך לפרוק רק שהוא עושה את זה לא נכון..מואה פה איתך
אנא תאר את הבעיה בהודעה זו:
|
|
|
|
|