זה טוב או רע ?
מה אני אמורה לעשות ?
איך הגעתי לזה ?
אני באמת חשבתי שאני ירגיש יותר טוב ככה ? ממש .
מממממה לעשות ? |:
שני מתוקה
מה קרה?.
אל תדאגי
הכול לטובה,לא משנה מה קרה,מה עשית,מה היה
אין אפשר להחזיר ת'זמן לאחור
תחיכיי שזה קרה
למרות שאני לא יודעת מה זה
יהיה בסדר יפה שלי
מווואהה3>
QUOTE (shani_bachar @ 16/07/2007) מקווה לטוב ..
הכול יהיה בסדר נסיכה!..(=
אוהבת אותך
תיהיי אופטימית!!!
בסוף ץמיד טוב!
אני שונאת להיכנס למצבים כאלה 😢
מאמי את תרימי את הראש
תחשבי טוב עם הלב והראש
אם זה טוב לך תמשיכי
לא טוב לך תעופי מהמקום הזה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/07/2007) מאמי את תרימי את הראש
תחשבי טוב עם הלב והראש
אם זה טוב לך תמשיכי
לא טוב לך תעופי מהמקום הזה
אוהבת אותך מאוד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה בסדר מאמייי
איתך תמיד!