אחרי כל מה שהוא גורם לי לעבור..
עושה לי טוב לדעת שרע לו \ =
למה רע לו?!...
מה קרה.?
וכן לפעמיים אחרי שאת עוברת כאב מסוים
איכשהוא בתוך תוכך נחמד לשמוע שאותו בן-אדם שעושה לך רע
שגם לו רע..:\
למרות שזה לא הכי טוב
אוהבת אותך
למה רע לו?
כי הוא לא יודע מה לעשות \ =
איתי..ועם ההיא \ =
אוהבת אותך גם ( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 16/07/2007) למה רע לו?
כי הוא לא יודע מה לעשות \ =
איתי..ועם ההיא \ =
אוהבת אותך גם ( :
אה..הבנתי..:|
מצב מסובך
אבל שיחליט
שיהיה בסוף טוב לכולם!
זה אנושי להרגיש ככה.
מקווה שהכל יסתדר לך איתו בקרוב.
QUOTE (karin_only @ 16/07/2007) זה אנושי להרגיש ככה.
מקווה שהכל יסתדר לך איתו בקרוב.
אוהבת אותךךך!
QUOTE (karin_only @ 16/07/2007) זה אנושי להרגיש ככה.
מקווה שהכל יסתדר לך איתו בקרוב.
עם קאריני מילה במילה ...(:
הכי אנושי בעולם
זה קורה לכולם לפעמים
יהיה טוב
קורה..
הרבה..
זה טוב ליהיות רעה לפעמיםם!!!😊
אוהבת המוןן
you gotta be cruel to be kind
cruel to be kind means that i love you baby
שיר עליך חח מקווה שהכל יהיה בסדר מאמייי
מאמי שישבור את הראש שלו עם המחשוב על שתיכם!
את הרי יודעת שהוא הפסיד אותך!!
אז שלא יהיה אכפת לך אם רע לו או כיף לו..
אוהבת אותך!!
לא טוב שרע לאף בנאדם
אני אישית לא משנה מי או מה
כואב לי שרע לאחרים
אבל בכל מצב שוב אני אומרת
הלוואי שיהיה לך את כל הטוב שבעולם
אוהבת הכי בעולם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהיה טוב יפה שלייי
מקווה שאת קצת יותר טוב
אוהבת אותך ואיתך תמיד!!!
סופה חעחע אני משתדלת
חופית...צודקתת..גם היא לא רוצה אותו - מה שבטוח שהיא יותר חכמה ממני
מורן אבל זה מגיע לו... \ =!!!!!
ליאור אני בסדר מאמי ( :
תודה
אוהבת אתכןןןןןן( :